Perjantain pakollinen: Mitä lasissa?
Mulla vodka+ Pepsi Max Cappucino = fantastico!!!
Kommentit (22)
(Tiedoksi, että tämä on nykyään sallittu kirjoitusmuoto jogurtti-muodon ohella.)
Lapsi jo höyhensaarilla, koti hohtaa puhtauttaa, itse tehtyä pizzaa odottamassa, ulkona ihan järjettömän kaunis ilta ja tosi kiva päivä takana... voisko onnellisempi olla=)
*huokaisu*
Mutta missä päin on järjettömän kaunis ilta? Täällä etelässä ainakin sataa ja tuulee. Kunnon syksyilta, ihan tekis muuten mieli takkaan laittaa tuli...
Ihana tuo stellan viesti, mies siivoaa paskahuussia järjettömän kauniina iltana :D
Mut oisko tossa jotaan ideaa eli stellis=risis ???
kai oot isännälle kupin vieny vessaan? Ettei kurkussa ala kloritti karhentamaan.
Mutta ihan omasta ideastaan niitä puunasi ja jälki oli erinomaista=) Nyt jo kuohuvan kimpussa.....
Nyt olet kyllä hyvän isännän löytänyt,äkkiä lisää juotavaa miehelle.
Kaikkea hyvää teille.
Mitä sinä juot karlalaa???Mitä se on?Vitsi,vitsi!!me juodaan Ölviä.
Vierailija:
Nyt olet kyllä hyvän isännän löytänyt,äkkiä lisää juotavaa miehelle.
Kaikkea hyvää teille.
kuhan isompikin lapsi nukahttaa niin juuaan kalijaa täällä pohojois pohojammaalla ;D
ei oo kummosta, vierailta jäi... yleensä itse ostan " aitoa tavaraa" eli sokerista...
ja arvon korkkaisinko oluen vai menisinkö kirjan kanssa sänkyyn ja kohta nukkumaan.
jos mekin vaikka huomenna, ja kaivattais uusia ideoita.
meillä aika perussetti tänään:
brietä
musta-pekkaa
vuohenjuustoa
goudaa
auraa (gold)
lisäksi
hedelmiä
hapankorppua
patonkia
eikö kukaan muu juo lonkeroo, vai onko se jo junttilistalla??
strawberry light
jollakin oli närästys, mullakin on, mutta mikään samarin eikä pepsid duokan auttanu. Ajattelin, että sama kai sit vaikka närästäis
mut kaapissa kolme eri maku siideriä odottamassa en osaa päättää minkä korkkaisin tänään ja minkä huomenna :)