Miehen esinahka roikkuu? Kysymys
Eli olen nyt uudessa suhteessa ja olen miettinyt, miksi miehen esinahka roikkuu monta senttiä terskan päällä. Onko tämä ihan normaalia, vai tavallista? Ja ihan tosissani kysyn. Ex-mies jätti ja hänellä ei ollut noin. En ole muiden miesten kanssa ollutkaan.
T: rakastunut
Kommentit (25)
Ikää on yli 30v. Miksi kysyt? T:ap, joka toivoo, että vastaisit mieluummin kysymykseeni:)
Yleensä merkki latentista homoseksuaalisuudesta.
Mies ei taida kovin rakastunut olla jos näet sen tatin vaan velttona.
Voiko näistä vastauksista siis päätellä, että kysymys on naurettava vai? T:ap. - ja jos niin miksi?
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 13:50"]
Ikää on yli 30v. Miksi kysyt? T:ap, joka toivoo, että vastaisit mieluummin kysymykseeni:)
[/quote]
Onko kaikilla naisilla samanlainen alapää? samanlaiset tissit? sama karvoitus?
esinahan "pituus" on ihan yksi ominaisuus muiden joukossa, jos sitä ei ole nipsaistu pois.
onko näin yksinkertaisia ihmisiä olemassa? luulitko että miehesi on jollain tavalla poikkeava fyysisesti?
Ei ole tyhmiä kysymyksiä vain on tyhmiä vastauksia... Ihan normaalia.. Jokaisen vehkeet ovat erilaiset ja mikäli vain toimii niin ei ole epänormaalia...
Mies on rakastunut minuun. T:ap. Ei exälläni kyllä noin roikkunut. Siis puhun nyt lepotilasta toki.
No kysyn sitten, että onko teidän miehillä näin velttona? Tottakai se on erilainen stondiksessa. ap.
Heh, 32v, joka muutama päivä sitten oli pitkän avioliiton jälkeen ensi kertaa toisen miehen kanssa, ihmettelee samaa! Exällä esinahka tuli terskan päälle siististi, mutta terska silti näkyi hieman. Seisovan kalun päälle nahka ei ylettänyt juuri. Tällä uudella miehellä oli melko paljon pienempi ja jotenkin ryppyisempi joka paikka. Ei sillä, seksi oli aika mahtavaa ;) Tiedän kyllä että miestekin vehkeitä on erilaisia, mutta hämmästytti vaan.
Ja älkäähän yhtään narisko siellä, ihan varmasti miehetkin miettii samoja asioita ekoilla kerroilla naisten kanssa...
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 13:57"]
No kysyn sitten, että onko teidän miehillä näin velttona? Tottakai se on erilainen stondiksessa. ap.
[/quote]
siis mitä? olet ilmeisen yksinkertainen.
olen nähnyt reilut 450 mulkkua, eikä yksikään ole ollut samanlainen.
aktiivinen homomies
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 13:47"]
Eli olen nyt uudessa suhteessa ja olen miettinyt, miksi miehen esinahka roikkuu monta senttiä terskan päällä. Onko tämä ihan normaalia, vai tavallista? Ja ihan tosissani kysyn. Ex-mies jätti ja hänellä ei ollut noin. En ole muiden miesten kanssa ollutkaan.
[/quote]
toisilla on isompi... mutta ei hätää: SEN VOI RULLATA pois edestä ja terska näkyville
t. m46
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 13:54"]
Mies on rakastunut minuun. T:ap. Ei exälläni kyllä noin roikkunut. Siis puhun nyt lepotilasta toki.
[/quote]
onko kaikki pillut samanlaisia? niitä on varmaan 500 erimuotoista...
pönttö.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 14:00"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 13:47"]
[/quote]
toisilla on isompi... mutta ei hätää: SEN VOI RULLATA pois edestä ja terska näkyville
t. m46
[/quote]
Eräällä tapaamallani miehellä oli kilometrin pituinen esinahka jopa seisokissa. Ei sitä kyllä rullailtu yhtään mihinkään.
Se on rakastuneen miehen merkki, älä huoli.
Ei ole mitään ongelmaa niin kauan kun mies ei astu itse sen päälle, tai roiku pitkien shortsien lahkeesta koristeena.
Olisiko edellinen miehesi ollut ympärileikattu? Ympärileikkauksessa poistetaan osa esinahkaa, jolloin terska on lepotilassakin näkyvillä.
Tee Googlen kuvahaku uncircumscised penis, niin voit vertailla.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 14:13"]
Olisiko edellinen miehesi ollut ympärileikattu? Ympärileikkauksessa poistetaan osa esinahkaa, jolloin terska on lepotilassakin näkyvillä.
Tee Googlen kuvahaku uncircumscised penis, niin voit vertailla.
[/quote]
ei tarvitse olla edes ympärileikattu, esinahkoja on erilaisia, samoin kuin naisilla vittuja
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 14:00"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 13:57"]
[/quote]
siis mitä? olet ilmeisen yksinkertainen.
olen nähnyt reilut 450 mulkkua, eikä yksikään ole ollut samanlainen.
aktiivinen homomies
[/quote]
Kateelliset tai puutteessa elävät mammat alapeukuttaa =D
Voi jeesus. Ikää oli?