Miehen esinahka roikkuu? Kysymys
Eli olen nyt uudessa suhteessa ja olen miettinyt, miksi miehen esinahka roikkuu monta senttiä terskan päällä. Onko tämä ihan normaalia, vai tavallista? Ja ihan tosissani kysyn. Ex-mies jätti ja hänellä ei ollut noin. En ole muiden miesten kanssa ollutkaan.
T: rakastunut
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 14:13"]Olisiko edellinen miehesi ollut ympärileikattu? Ympärileikkauksessa poistetaan osa esinahkaa, jolloin terska on lepotilassakin näkyvillä.
Tee Googlen kuvahaku uncircumscised penis, niin voit vertailla.
[/quote]No tämä 32v (ei ap) vastaa: Edellinen mieheni ei ollut ympärileikattu, vaan täysin "luomunahkainen". Penis oli vaan suurempi ja nahka hieman pienempi, en osaa paremmin selittää asiaa :) Ja tiedän kyllä mitä ympärileikkaus tarkoittaa ja olen kuviakin nähnyt.
Mun poikakaverilla esinahka on ainakin sentin pidempi kun sen pippeli. Aika ryppynen mut sen voi vetää taaksepäin niin, et sen terska näkyy ihan kokonaan. Tykkään vetää sitä nahkaa eestakasin kun se tykkää siitä.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
Entäs roikkuvat häppärit? Onko "jätä se lehmä"?
Se on muuten jännä juttu miten monet puheissaan ja mielikuvissaan yleistää peniksen juuri yhden malliseksi ideaaliksi. Kuin viivasuora 16 cm tasapaksu dildo, joka seisoo 135 asteen kulmassa kohti kattoa. Velttona esinahka juuri ylittää terskan ja erektiossa nahka menee automaatiolla kokonaan taakse.
Kuten tässäkin ketjussa on todettu, niin todellisuudessa kulleja on ihan joka lähtöön. Eri suuntiin käyriä, seisokki voi myös osoittaa mihin suuntaan vaan. Esareita on todella lyhyitä ja todella pitkiä sekä siltä väliltä. Toisilla terska on varren paksuinen, toisilla ohuempi tai oikein reilusti paksumpi.
Jätä se sika!