Kallis kuntosali fitness24seven
Mainostavat olevansa halpa, mutta olen kuukauden aikana joutunut käymään 6 !!! kertaa vaihtamassa toimimattoman tunnistuskortin. Ja 15 salikerran sijaan olen pyörinyt aamulla ovella pääsemättä sisään, koska sormenjälkitunnistus ei toimi. Tasan 3 kertaa olen salille päässyt - iltapäivällä, kun siellä on ruuhkaa ja väkeä vastaanottotiskillä. Taas tänään aamulla yritin jumppaan, mutta ovi ei auennut edes kymmenennellä yrityskerralla. Eikun iltapäivällä taas tiskille kertomaan, että ei toimi tämäkään kortti.
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:32"]
Salilla ei ole jumppia
[/quote]
Totta joo, sen nimi on ryhmäliikunta, tavikset puhuu jumpasta.
Minulla ainakin toimii kortti koko ajan ja olen kaikin puolin tyytyväinen tähän Suomen halvimpaan kuntosaliketjuun. Edellisellä salilla maksoin kolme kertaa enemmän, eikä ollut yhtään sen parempi.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:36"]
Minulla ainakin toimii kortti koko ajan ja olen kaikin puolin tyytyväinen tähän Suomen halvimpaan kuntosaliketjuun. Edellisellä salilla maksoin kolme kertaa enemmän, eikä ollut yhtään sen parempi.
[/quote]
Mulla maksaa kk 15 euroa, luulin sen olevan halvin, fitnessclub fit1.
Toii hyvin mutta kilpailijoita (aloittaja) närästää. Heh-Heh!!
Fitness24sevenillä kuukausikortti maksaa vain 9,90€, jos menee salille avainkortilla MA-PE ennen klo 16.00.
Missä näin?