Suositelkaa hyviä poliisiromaaneja!
Nesbot olen jo lukenut kaikki, Harry Hole <3
Onko Kurt Wallanderit hyviä kirjoina, pari jaksoa olen tv:stä katsonut ja vaikuttaa hyviltä. Camilla Läckbergin tuotanto alkaa olla luettu, Stieg Larssonin trilogian luin vasta ja tykkäsit tosi paljon.
Kommentit (36)
Karin Alvtegenin ja Kristina Ohlssonin kirjat sekä Kate Atkinsonin Jackson Brodie-kirjat.
Peter Jamesin Roy Grace -dekkarit. Luin ensimmäisen ja jäin koukkuun.
Löytyi! Hain tätä löytääkseni tuon yhden nimen, joka on useampaan kertaan mainittu mutta toistaiseksi minulle tuntematon.
t. Se joka ei löytänyt tätä ketjua haulla.
Jussi Adler-Ohlsonin tuotanto. Tosin olen lukenut vasta Vangin, mutta heti menin varaamaan kirjastosta lisää. Mullakin menossa Varistyttö-trilogia. Ei pysty käsistään päästämään...
Sipilät on hyviä ja just luin Kilven kirjan ja sekin oli hyvä. Meikälöisen mieleen Remekset on liian rönsyileviä ja liikaa uskomatonta tuuria.
salla sivula, veren jaljet Esikoisteos viime joulukuulta
Minun lemppareitani on ollut Susikoski -sarja, ja ulkomaisista kaikki Aleksandra Marininan kirjat, jotka sijoittuvat Moskovan alueelle.
Ian Rankin, PD James ja Ruth Rendell. Sitten amerikkalainen Donna Leon, jonka kirjat sijoittuvat Venetsiaan.
Noita Jamesin ja Rendellin kirjoja saa muuten hyvin kirjastoista.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:11"]
Minun lemppareitani on ollut Susikoski -sarja, ja ulkomaisista kaikki Aleksandra Marininan kirjat, jotka sijoittuvat Moskovan alueelle.
[/quote]
Mä tykkään myös Alexandra Marininasta, todella hyviä kirjoja. Samoin Lars Keplerit, ne kannattaa ehdottomasti lukea.
Jarkko Sipilä, Marko Kilpi, Outi Pakkanen, Ari Paulow, Seppo Jokinen, Timo Sandberg ( Heittola-sarja)
Karin Slaughter!! Ja jos tykkää poliisiromaaneista, jotka kertovat rikoksentekijän näkökulmasta ja ajattelusta eikä poliisityön näkökulmasta, aiva uskomattomia teoksia saksalaisella Petra Hammesfahrilla.
Jens Lapidus Stockholm noir -trilogia
Barbara Nadelin Ikmen-sarja, sjoittuu Turkkiin, etupäässä Istanbuliin.
Jussi Adler -Olsen ,jos mahdollista kannattaa lukea suunnilleen julkaisujärjestyksessä.Eivät ole jatkuva juonisia,mutta "poliisijoukkio" on aika erikoinen .
Erik Axl Sund: Varistyttö, Unissakulkija ja Varjojen huone. Karmeaa settiä, mutta hyviä ovat!