Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla aivot ei käänny parisuhteessa me-tilaan?

Vierailija
07.11.2021 |

Tätä on hieman hankala selittää, mutta en osaa oikein luonnostaan olla pariskuntana. Olen aina ”minä ja hän”, en ”me”. Olen ihmisenä aika itsenäinen joka varmasti johtuu paljon siitä että olen ainut lapsi. Voisi kuitenkin kuvitella että tämäkin parisuhde jossa nyt olen, ja joka on kestänyt yli 14 vuotta, olisi opettanut me-henkeä. Mutta ei, en vain jotenkin luonnostani osaa, mieheni osaa kyllä. Onko muita samalla tavalla ”huonoja” parisuhdeihmisiä? Haluaisin oppia tästä pois.

Ja jos on hankala hahmottaa miten tämä siis näkyy arjessa, niin ihan todella typerä mutta käsittämätön esimerkki: hammastahna. Jouduin ihan ajatuksen kanssa joskus miettimään että meillä voi todella olla yhteinen hammastahna, ei omia. Tällä tasolla siis mennään.... ja törmään näihin asioihin viikottain edelleen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ole ihan tuollaista ongelmaa, vaikka olenkin tosi itsenäinen. Paitsi meillä molemmilla on kyllä esim. omat pyyhkeet tiukasti. Olemme ostaneet ne yhdessä ja minulla on oman värinen ja miehellä oman ja sitä toisen omaa ei voi edes pestynäkään käyttää. Kahvimukeissa sama. En tykkää jos joku ottaa mun sinisen Taika-mukin käyttöön. Jotain tommosia pikkujuttuja on, mutta enimmäkseen on what is mine is yours.

Vierailija
2/4 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuttu kuvio, mutta minulla on monta sisarusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma. Pyydän kahvillekkin, tule hän nyt kahville.

Vierailija
4/4 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmilla on sisaruksia ja silti olemme itsenäisiä yksilöitä parisuhteessa, mikä ei todellakaan ole mikään symbioosi. On erilliset rahat ja esimerkiksi syödään eri ruokia. Yksi kaverini joskus sanoi, että tapamme elää on todella erikoinen, mutta kai se sitten sopii meille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi