Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkanut kunnolla miettimään näitä pettämisjuttuja...

Vierailija
21.01.2015 |

Kun täällä netin ihmeellisessä maailmassa näitä tulee niin sanotusti "ovista ja ikkunoista"
Nykypäivänä alkaa olla yhä yleisempää pettää, osaksi jo melkein hyväksyttyäkin, jos ei puolisolta saa tarpeeksi seksiä...
Miksi tämä nykyaika on yhtä seksiä? Sitä tulee joka tuutista, kaikki musiikkivideoista coca-cola mainoksiin on täynnä puolialastomia ihmisiä ja seksuaalista vihjailua.
Naistenlehdet ovat täynnä näitä "568 uutta tapaa laittaa penis vaginaan"

Eikö se mystinen avioliitto/kumppanuus joskus tarkoittanut sitoutumista toiseen ihmiseen? Hyvinä ja huonoina päivinä? Miksi ihmiset enää nykyään menevät naimisiin tai yrittävät pitää yllä PARIsuhdetta, kun kerta ne huonot päivät/ajat tuntuvat tarkoittavan sitä, että voidaan pettää koska yhyhyyy MINUN tarpeeni JUURI NYT.
Jos vauva-arki väsyttää, kumppani on masentunut, kiireinen työ stressaa, puoliso sairastuu tms. niin eikö siinä juuri punnita se tahto olla toisen kanssa ja rinnalla niinä huonoinakin aikoina?

Onko se seksi todella, oikeasti, ihan loppuun asti ajateltuna, ihmisille niin tärkeää, että sen takia ollaan valmiita vaarantamaan parisuhde ja jopa perhe-elämä?
Ja jos vastaus on kyllä, niin miksi sellaiset ihmiset yrittävät lähteä pitämään yllä illuusiota kahden ihmisen uskollisesta parisuhteesta, jos tiedostavat seksin olevan niin tärkeää, että sen vähentyessä/loppuessa/elämäntilanteen huonontuessa sitä lohdutusta, seksiä, läheisyyttä on tarve hakea muualta?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin fiksuja viestejä av:lla! Kiva kuulla, että muutkin ajattelee samalla tavalla

Vierailija
2/16 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin omalla kohdallani seksi ei ollut syy pettämiseen vaan muu hylkääminen miehen osalta. Seksillä ei sinänsä ole minulle paljonkaan väliä, mutta tarvitsen läheisyyttä ja lämpöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 16:20"]

Ainakin omalla kohdallani seksi ei ollut syy pettämiseen vaan muu hylkääminen miehen osalta. Seksillä ei sinänsä ole minulle paljonkaan väliä, mutta tarvitsen läheisyyttä ja lämpöä.

[/quote]

Ja lisään että mies kyllä myönsi itsekin, että oli käyttäytynyt minua kohtaan paskamaisesti jo pitkään kun sitten pettämistä puitiin. Ei olla erottu ja oikeastaan kaikki on nyt paremmin kuin ennen. Miehelle selvisi, että minäkin voin lähteä. Olin ollut liian kiltti.

Vierailija
4/16 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/16 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoppa muuta. Yhdyn mietteisiisi.

N27

Vierailija
6/16 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä myös komppaan ap.tä! hyvin sanottu.
n.48v

Vierailija
7/16 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:11"]Kun täällä netin ihmeellisessä maailmassa näitä tulee niin sanotusti "ovista ja ikkunoista"
Nykypäivänä alkaa olla yhä yleisempää pettää, osaksi jo melkein hyväksyttyäkin, jos ei puolisolta saa tarpeeksi seksiä...
Miksi tämä nykyaika on yhtä seksiä? Sitä tulee joka tuutista, kaikki musiikkivideoista coca-cola mainoksiin on täynnä puolialastomia ihmisiä ja seksuaalista vihjailua.

Eikö se mystinen avioliitto/kumppanuus joskus tarkoittanut sitoutumista toiseen ihmiseen? Hyvinä ja huonoina päivinä? Miksi ihmiset enää nykyään menevät naimisiin tai yrittävät pitää yllä PARIsuhdetta, kun kerta ne huonot päivät/ajat tuntuvat tarkoittavan sitä, että voidaan pettää koska yhyhyyy MINUN tarpeeni JUURI NYT.
Jos vauva-arki väsyttää, kumppani on masentunut, kiireinen työ stressaa, puoliso sairastuu tms. niin eikö siinä juuri punnita se tahto olla toisen kanssa ja rinnalla niinä huonoinakin aikoina?

Onko se seksi todella, oikeasti, ihan loppuun asti ajateltuna, ihmisille niin tärkeää, että sen takia ollaan valmiita vaarantamaan parisuhde ja jopa perhe-elämä?
Ja jos vastaus on kyllä, niin miksi sellaiset ihmiset yrittävät lähteä pitämään yllä illuusiota kahden ihmisen uskollisesta parisuhteesta, jos tiedostavat seksin olevan niin tärkeää, että sen vähentyessä/loppuessa/elämäntilanteen huonontuessa sitä lohdutusta, seksiä, läheisyyttä on tarve hakea muualta?
[/quote] Hienoa löytää vauvapalstalta näin hieno kirjoitus. Tähän tyyliin voitaisiin parisuhteita käsitellä eri medioissa enemmänkin. Tuntuu että joka paikasta vain tursuu erilaisia seksivinkkejä ja asento-oppaita.

Vierailija
8/16 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni ymmärtää hetkellisen seksittömyyden. Raskaus, synnytyksen jälkeen voi myös mennä pitkäänkin ilman seksiä. Vauvan valvottaminen haittaa sitä myös. Sairaus jne. Ne ovat niitä syitä, joiden takia oikea kumppani odottaa, että toinen alkaa taas haluamaan/jaksaa seksiä. Toiset ihmiset vain päättävät, että mua kun ei nyt seksi kiinnosta, niin en sitä harrasta. Aivan sama mitä kumppani haluaa. Ja se on silkkaa itsekkyyttä. Toisaalta toista ei saa pakottaakaan seksiin uhkailemalla hakevansa sitä muualta, jos ei kotoota saa eikä sekään ole oikein. Jos seksihalut menevät ihan ristiin eikä mitään "oikeaa syytä" haluttomuuteen, niin silloin asiasta keskustellaan ja molemmat tulevat toista puolitiehen vastaan.

Vierailija
9/16 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt! En olisi yhtä hyvin osannut kirjoittaa. Jotenkin surullista millaiseksi maailma on mennyt. Tuntuu, että aidosti hyväsydämisiä ihmisiä on vaikea löytää

Vierailija
10/16 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:11"]Kun täällä netin ihmeellisessä maailmassa näitä tulee niin sanotusti "ovista ja ikkunoista"

[/quote] Mahtava kirjoitus, olet todella fiksu ihminen. Oli ilo lukea kerrankin järkevä,asiallinen ja niin täydellinen vuodatus kuin olla ja voi. Kiitos sinulle kirjoittaja !. Toivon sinulle kaikkea hyvää,oikein sydämeni pohjasta.

Vierailija
11/16 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi enempää samaa mieltä olla. Sitähän ne nimenomaan on, tahdonpuutetta. Nykyään sitä tahtoa ei tarvita niin paljon, koska vaihtoehtoja on. On ok erota, on ok rikkoa perhe, on ok olla varatun kanssa, koska "eihän se minun vastuulla ole", on varaa olla yksinhuoltaja/etävanhempi. Yksinkertaisesti moraali on löystynyt. Oma miehenikin rikkoi perheemme salasuhteella, kun "onhan tuota nyt erottu ennenkin", "onhan noita erolapsia paljon, pärjäävät kyllä". Kyllähän lapset pärjää kun on pakko, mutta lupaukselle ei ole mikään pakko olla uskollinen?

Vierailija
12/16 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pettäminen ole aina seksiä. Se voi olla myös lämmintä ja mukavaa yhdessäoloa, hyviä keskusteluja ja toisesta välittämistä. Suhde on kuitenkin sen verran voimakas, että se ei ole enää vain hyvää ystävyyttä ja siitä ei voi kotona puolisolle kertoa. Vai onkohan sellainen kaikkien mielestä edes pettämistä?

Vierailija
13/16 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin palstalle sopivaan aikaan kun tällanen keskustelu täällä...haluun vaan tänne sanoo että taas mies jäi "kiinni" nettiprofiilista..ashely madisoniin tällä kertaa.Hakee eroottista chattiseuraa,kuvaa ei ole.Daiju käyttää aina samaa salasanaa ja kun sain tietää tunnuksen niin.

Mun ja miehen halut ei kohtaa joten kerran vuodessa mä se tälläaisista käräytän MUTTA enpäs olekkaan enää pariin vuoteen sitä hänelle kertonut.Kyllä sen aika vielä tulee..täytyy ensin opiskella loppuun,hankkii duuni ja jättää pojat sille!!!

Vierailija
14/16 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 23:36"]

Samaa olen miettinyt! En olisi yhtä hyvin osannut kirjoittaa. Jotenkin surullista millaiseksi maailma on mennyt. Tuntuu, että aidosti hyväsydämisiä ihmisiä on vaikea löytää

[/quote]

Kyllä. Ja yksi ikävä pointti on se, että parhaat ystävätkin on valmiita pokaamaan kaverinsa puolison tuosta vaan, ilman mitään epäröintiä ja moraalia. Käryn käytyä sanotaan vaan jäätävästi, että oisit pitänyt omastasi kiinni! :O

Vierailija
15/16 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks ainoo elämä jokaisella ja pitää tehdä seksihommia jonkun seläntakana??Vois vittu vaan tehdä naaman edessä niin pääsis sitten itsekkin elää uutta elämää!!

Vierailija
16/16 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jh