Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisilla on kummia luuloja mol.fi -kanavasta

Vierailija
21.01.2015 |

Moni luulee, että ko. paikkoja hakee vain työttömät tai että sinne laitetaan vain huuhaapaikkoja auki. Kyllä se nyt vaan on niin, että sieltä katsoo tuhannet normaalit ihmiset paikkoja, sillä se on nopein ja selkein kanava. Siellä ilmoittaa valtio lähes kaikki paikat, sekä suurin osa isoista firmoista. Itse olen sieltä bongannut normaalin työpaikan ja myös saanut paikan. Ne, jotka pitävät tuota "luuserityönhakukanavana", ovat aika tyhmiä. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuullut yhdenkään sanovan mitään pahaa ko sivustosta.

Vierailija
2/7 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työkkärin kirjoilla ollut 50 vuotta ja tänä aikana he ovat saaneet minulle aikaiseksi 2 työpaikkaa joista toinen oli osa-aikainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap onkin vain sokea kokoomuspaska joka ei hoksaa yhteiskunnan harhaanjohdattamis ja kusetusmetodeja. Suosittelen vetämään pään pois perseestä joskus

Vierailija
4/7 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kaikki työpaikkatarjoukset työkkärin kautta olleet todella epäkohteliaita ja vittuilevia työnantajia joilla on useimmilla ollut huono maine muutenkin-

Vierailija
5/7 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn säännöllisesti tsekkaammassa itselleni sopivat työpakat. "mol.fi" haku näkyy tosin ohjautuvan sivuille http://www.te-palvelut.fi/te/fi/.

Paikkojan on ollut muutaman vuoden niin vähän auki, että ei ole oikein ilennyt edes pistää uhkavaatimuksia palkankorotusvaatimusten kaveriksi.

Kai se nousukausi joskus alkaa ja nyt on paljon parempi tilanne työpaikkojen suhteen kuin vuosi sitten.

t.insinööri

Vierailija
6/7 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään ei ymmärtänyt aloituksen viestiä, eikä näköjään ymmärrä mistä puhuin. Mol.fi on työministeriön ylläpitämä palvelu, johon työnantajat voivat ilmoittaa avoimia työpaikkoja ilmaiseksi ja josta kuka tahansa voi helposti selata avoimia paikkoja. Se ei ole sen kummempi, eikä sillä ole mitään tekemistä työosoitusten tai puoluekannan kanssa. Työkkäri voi ilmoitella joillekin sieltä avoimia paikkoja, mutta se ei ollut aloitusviestin pointti. Ap.

Vierailija
7/7 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, sinun kommenttisi jäi huomioitta, anteeksi, ja 6 kirjoitti samaan aikaan kuin itse. Tältä palstalta ja muualta olen usein lukenut ko. palstaa haukkuvia viestejä, viimeksi hetki ennen aloitustani. Ap. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan