Keski-ikäistä vanhemmat miehet panikoi eniten osakemarkkinoilla. Söpöä.
Tulkaapas kyselemään sijoitusvinkkejä, sedät, tuntitaksa ei ole pieni mutta ainakaan ette sössi omaisuuttanne.
Rouva 25v
Kommentit (4)
Kyllä mäkin tunnen yhden yli 70 vuotiaan joka koko ajan pelaa jotain pelejä markkinoilla. Ei ole henkilöllä mitään oikeaa lisätarvetta rahalle edes eikä hänellä ole yhtään lasta edes ketkä voisivat periä jotain. Joku kummallinen addiktio.
Vierailija kirjoitti:
En ole keski-ikäinen, mutta sell-off paniikkeihin lähden kyllä mielelläni mukaan kaikissa -5% syvemmissä nopeissa laskuissa.
Minulla on huolella hajautettu salkku. Tarkastin juuri, että perjantaina olen voitolla 1,8% vaikka kotimaisten osakkeideni hinnat ovat kyntäneet maata viimeisimmän puolentoista kuukauden ajan muun muassa sen siru- ja komponenttipulan vuoksi.
En lähde hötkyilemään, koska en sijoita yhtään enempää kuin minulla on varaa menettää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mäkin tunnen yhden yli 70 vuotiaan joka koko ajan pelaa jotain pelejä markkinoilla. Ei ole henkilöllä mitään oikeaa lisätarvetta rahalle edes eikä hänellä ole yhtään lasta edes ketkä voisivat periä jotain. Joku kummallinen addiktio.
Hänellä on varmasti aikaa selvittää taustoja ja tilinpäätöksiä huolella. Jotkut tekevät ristikoita, toiset villapaitoja ja kolmannet sijoittavat. Onhan tuo Lottoa turvallisempaa touhua niin kauan kuin ei elämäänsä tarvimiaan varoja sijoita.
En ole keski-ikäinen, mutta sell-off paniikkeihin lähden kyllä mielelläni mukaan kaikissa -5% syvemmissä nopeissa laskuissa.