Olitteko toistenne ekat seksipartnerit?
Jotenkin tuntuisi kamalalta, jos ei kummallakaan osapuolella olisi aiempia seksikokemuksia. Kyllähän jokaiselle tulee jossain vaiheessa mieleen, että millaista seksi olisi toisen kumppanin kanssa. Mulla ja miehelläni oli elämää ennen kuin tapasimme toisemme, ja hyvä niin. Molemmat ovat seksuaalisesti kokeneita, eikä meidän tarvitse enää miettiä seksiä muiden kanssa.
Kommentit (17)
Jees, täällä myös olemme toistemme ensimmäiset. Eipä tää mitenkään niin kamalaa ole kun sä kuvittelet :D Seksi on hyvää ja mielikuvituksellista, vaikka avioliittoa on takana 10v, seurustelua sitä ennen 7v.
Jep, toistemme ekat! 16 vuotiaasta saakka oltu yhdessä :) kyllä tässä vuosien aikana seksi on muotoutunut niin upeaksi ettei muita halua kokeilla :)
Emme, mutta aika tarkkaan tokat. Olisin erittäin hyvin voinut elää ilman niitä mun kahta muuta.
Olemme. Kaikkea ei voi elämässä ikinä saada, enkä vaihtaisi miestäni tai pitkää, nuorena alkanutta suhdettamme useampiin seksikumppaneihin. Valintojen maailma!
Juu ei todellakaan. Molemmilla oli "teinisuhde" parikymppisenä, jossa asui toisen kanssa. Sitten molemmat vietti sinkkuna opiskeluelämää n. 5 vuotta ja sinä aikana on puolin ja toisin peuhattu tarpeeksi.
Itse koen tämän hyväksi ratkaisuksi. Ei tule mitään ikäkriisejä elämättömästä nuoruudesta. Vaikka mies tosin 35-vuoden täyttyttyä rupesikin kovasti avoautoa hinkumaan. Osti sitten lopulta veneen, että pääsee kalaan, kuten papparaisten kuuluu ;)
Nykyinen mieheni taisi olla 16. seksikumppanini ja luulen että miehelläni on ollut tuota enemmänkin "sutinaa". En näe tässä mitään ongelmaa.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 20:29"]Nykyinen mieheni taisi olla 16. seksikumppanini ja luulen että miehelläni on ollut tuota enemmänkin "sutinaa". En näe tässä mitään ongelmaa.
[/quote]
No hyi helvetti :E Kyllä mua ainakin ilettäis jos noin monen olisin antanut tuikkia. Saatikka että jos tietäisin että mies on painanut montaa kymmentä, sellaista en huolisi ollenkaan.
Mutta hyvä että te tautipesäkkeet olette löytäneet toisenne, niin ei tarvii muita saastuttaa. Hyi että, tekee pahaa edes ajatella.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:49"]
No entä sitten kun olisit kokeillut seksiä vaikka viiden muun kanssa? Maailmassa on vielä aika monta muutakin ihmistä ja heidän kaikkien kanssa seksi olisi varmaan vähän erilaista. Onko sillä lopulta väliä onko niitä kumppaneita ollut yksi vai kymmenen, kaikkia ei voi kuitenkaan kokeilla ja kiusaus voi aina iskeä. Sitoutuminen parisuhteeseen tulee ihan muista tekijöistä kuin siitä, että kaikki muut on kokeiltu ja huonommiksi havaittu.
Ja kyllä, olemme toistemme ensimmäiset seksikumppanit.
[/quote]
Hyvä kirjoitus sinänsä, mutta sinä tai puolisosi vastaatte tähän siitä näkökulmasta, että olette toistenne ainoat seksipartnerit, eikö vain? Se on yksi näkökulma, mutta ei välttämättä oikeampi tai väärempi kuin muutkaan näkökulmat. Et voi tietää, että merkitseekö vaikka 6 edellistä partneria sinulle tai puolisollesi sinänsä mitään. Entä jos sinulla on ollut 1 edellinen seksisuhde ja partnerillasi 15? Haittaisiko sinua se, että partneri kokeili viittätöistä muttei kuitenkaan vaikkapa sataa?
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 01:57"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 20:29"]Nykyinen mieheni taisi olla 16. seksikumppanini ja luulen että miehelläni on ollut tuota enemmänkin "sutinaa". En näe tässä mitään ongelmaa. [/quote] No hyi helvetti :E Kyllä mua ainakin ilettäis jos noin monen olisin antanut tuikkia. Saatikka että jos tietäisin että mies on painanut montaa kymmentä, sellaista en huolisi ollenkaan. Mutta hyvä että te tautipesäkkeet olette löytäneet toisenne, niin ei tarvii muita saastuttaa. Hyi että, tekee pahaa edes ajatella.
[/quote]
Olepa rehellinen itsellesi? Montaako tiedät miehesi VARMUUDELLA "painaneen"?
Perustuuko tietosi tosiasioihin (eli todisteisiin) vai ainoastaan miehesi kertomukseen, jonka olet uskonut?
Otetaanpa esimerkki: edellisessä suhteessani oli naiseni ensimmäinen seksipartneri (tietääkseni, koska hän oli omien sanojensa mukaan ja kokemuksni perusteella neitsyt). Minä olin harrastanut seksiä 12 naisen kanssa. Tiesin kuitenkin, että partnerini oli sensitiivinen asiasta ja ei olisi halunnut kuulla numeroa 12. Kerroin hänelle, että "parin kanssa olen ennen vehdannut". Hän siis luuli, että minulla on ollut vain pari seksipartneria ennen häntä - ja eihän 12 ole iso luku sekään. Olisiko minun kannattanut kertoa totuus?
Olin poikaystäväni ensimmäinen seksikumppani, mutta hän minun 15. Joo olisin voinut jättää vaikka kaikki 14 muuta pois, sen verran ihanaa on seksi rakkaan poikaystäväni kanssa. Mutta no aijemmin minulla oli masennusta ja se oireili myös juhlimisena jolloin tuli välillä vähän harrastettua irtosuhteita. En usko että edes sinkkuna pystyisin enää harrastamaan irtosuhteita sen kokemuksen jälkeen kun olen nyt harrastanut ihanaa seksiä, missä tunteet 110% mukana. Vaikka sinkkuaikoja ei siis toivottavasti tule enää ikinä. T: kohta 19v nainen
Itselläni on ollut monia partnereita, miehiä ja naisia, yli 20.
Miehellä partnereitä yli 10.
En tiedä, millä tavalla se olisi oleellista, sillä emme kumpikaan ole koskaan harrastaneet yhtä paljon seksiä kuin nyt vakituisessa parisuhteessa/naimisissa ja olemme aina huolehtineet ehkäisystä, joten tauteja ei ole riesana tullut. Emme näe asiassa ongelmaa. Mutta eiköhän tätä silti joku alapeukuta, koska AV:llä ei kukaan ole saanut harrastaa seksiä yli viiden ihmisen kanssa ;)
Olimme mutta parempi olisi luultavasti ollut, jos edes toisella olisi ollut enemmän kokemusta. Lopulinen virhe oli, että menimme keskenämme naimisiinkin. Siitä ei juuri hyvää seurannut. Olisi saanut jäädä kokematta.
Emme. Minä olen hyvilläni siitä, että oli muutama muukin kokemus. Eikä miehenikään mulle seksuaalisesti se oikea ole, mutta en perustanut suhdetta seksille.
En ymmärrä, mitä haittaa siitä on, että toisella on aiempiakin seksikumppaneita? Ja että toiset täällä itsekin harmittelevat asiaa. Mitä merkitystä niillä entisillä myöhemmin sitten on? :O Paitsi ehkä jos koki satuttaneensa itsensä niissä jotenkin.
No entä sitten kun olisit kokeillut seksiä vaikka viiden muun kanssa? Maailmassa on vielä aika monta muutakin ihmistä ja heidän kaikkien kanssa seksi olisi varmaan vähän erilaista. Onko sillä lopulta väliä onko niitä kumppaneita ollut yksi vai kymmenen, kaikkia ei voi kuitenkaan kokeilla ja kiusaus voi aina iskeä. Sitoutuminen parisuhteeseen tulee ihan muista tekijöistä kuin siitä, että kaikki muut on kokeiltu ja huonommiksi havaittu.
Ja kyllä, olemme toistemme ensimmäiset seksikumppanit.