Te jotka vastustatte koronapassia, miten lähipiiri suhtautunut?
Saa vastata sekä rokotetut että rokottamattomat.
Kommentit (12)
Ihmiset eivät ota asiaa vakavasti. Tuntuu turhauttavalta kun aihe on leimattu häröilyksi vaikka pelissä ovat isosti ihmisten oikeuksiin vaikuttavat asiat.
Suurin osa tutuistani, joiden kanssa olen asiasta puhunut, on ottanut rokotteensa. Silti kukaan ei tunnu kannattavan rokotepassia. Kaikki ihmettelevät, minä mukaan lukien, että eikö ihmiset sen vertaa luota ottamiinsa rokotteisiin.
Luotetaan rokotteeseen, mutta ei siihen, että kaikilla riittää järki ottaa se rokote.
Harvoinhan tuo koronapassi tulee lähipiirin kanssa puheeksi ja vaikka tulisikin ei lähipiiri sitä yleensä sen kummeni vastusta tai kannata. Usein keskustelua syntyy lähinnä siitä jos se on pakko johonkin hankkia Miten se on helpoin hankkia ja onko se jollakin henkilöllä puhelimessa vai paperisena vai molemmissa.
Vastustusta lähinnä. Mikä onkin loogista, koska sen merkitys on nolla.
Joko rokotettu ei luota rokotteeseen ja siksi pelkää. Tai rokotettu ei ymmärrä voivansa edelleen saada taudin ja levittää sitä eteenpäin ja siitä syystä haluaa tätä epäloogista passia jonka ainoa "hyöty" on psykologinen.
Vierailija kirjoitti:
Joko rokotettu ei luota rokotteeseen ja siksi pelkää. Tai rokotettu ei ymmärrä voivansa edelleen saada taudin ja levittää sitä eteenpäin ja siitä syystä haluaa tätä epäloogista passia jonka ainoa "hyöty" on psykologinen.
Haluaisikohan joku koronapassin kannattaja avata perusteluja passin hyödyistä?
Huoleton kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko rokotettu ei luota rokotteeseen ja siksi pelkää. Tai rokotettu ei ymmärrä voivansa edelleen saada taudin ja levittää sitä eteenpäin ja siitä syystä haluaa tätä epäloogista passia jonka ainoa "hyöty" on psykologinen.Haluaisikohan joku koronapassin kannattaja avata perusteluja passin hyödyistä?
Pääsee paikkaan x johon koronapassi vaaditaan.
Vierailija kirjoitti:
Huoleton kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko rokotettu ei luota rokotteeseen ja siksi pelkää. Tai rokotettu ei ymmärrä voivansa edelleen saada taudin ja levittää sitä eteenpäin ja siitä syystä haluaa tätä epäloogista passia jonka ainoa "hyöty" on psykologinen.Haluaisikohan joku koronapassin kannattaja avata perusteluja passin hyödyistä?
Pääsee paikkaan x johon koronapassi vaaditaan.
Väärä henkilö olen tietysti vastaamaan kun en sitä passia erityisesti kannata.
Ihmiset ei tunnu oikein tajuavan, mitä kaikkea koronapassi tarkoittaa.
Ne joiden kanssa olen siitä puhunut, vastustavat sitä, koska ymmärtävät ettei sillä ole mitään tekemistä terveyden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ei tunnu oikein tajuavan, mitä kaikkea koronapassi tarkoittaa.
Ne joiden kanssa olen siitä puhunut, vastustavat sitä, koska ymmärtävät ettei sillä ole mitään tekemistä terveyden kanssa.
Miksi sillä pitäisi olla jotakin tekemistä terveyden kanssa ja onko joku jossain sellaista väittänyt. Itse en ainakaan ole sellaisiin väitteisiin törmännyt.
Eipä ole tullut puhuttua aiheesta lähipiirin kanssa.