Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 35+ ja raskausarvet :(

Vierailija
21.01.2015 |

Nyt se sitten tapahtui... Tänään mahassa komeili raskausarpien alut, tunnistan kyllä nuo haaleasti hohtavat viirut jotka vähitellen muuttuvat tummiksi ja syviksi hirvityksiksi :( Onko enää mitään tehtävissä, vai ratkeeko vatsanahka nyt väistämättä? Alkuraskaudesta asti Bio Oililla rasvailtu, mutta hyödytöntähän se oli, niinkuin arvata saattaa. Turhamaista itkeskellä tätä, mutta mieli on tosi maassa. Vertaistukea kaivataan! Ja ei, muutokset vartalossa eivät tulleet yllätyksenä, mutta ei ne silti hirveän mukavalta tunnu, ainakaan näin hormoonihuuruissa :D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on mitään varmaa keinoa jolla noita arpia saisit enää estettyä. siinä ne nyt on, mutta ainahan sitä voi edelleen rasvailla. Itse kuvittelin säästyneeni raskausarvilta kokonaan, mutta yllättäin synnytyksen jälkeen olikin maha täynnä venynyttä nahka röpelöä,. eikä se siitä mihinkään ole kadonnut. 

Vierailija
2/8 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua :( minulla viikko 30+4 menossa ja pelottaa kovasti tuo arpien ilmaantuminen! Mutta ei kai sille minkään voi... Uskon että bio-oli voi ehkä auttaa tuoreisiin raskausarpiin. Ymmärrän tuskasi. Ja muista että kaikki me vanhennutaan ja rupsahdetaan joskus kuitenkin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, luulen että tuo mahan laskeutuminen on yksi syy miksi arvet tuli nyt, sillä mahani on aika pieni kaiken kaikkiaan. Ja kyllähän ne vaalenee jne. mutta mielessä näkyy jo raskauden jälkeinen ryppyinen mummonmaha :D Mies jaksaa lohdutella, kuinka arvet ovat vielä pieniä, mutta tunnen kudostyyppini ja tiedän että ne siitä pahenee, niin käynyt tisseillekin. Pitää yrittää pitää ajatukset vauvassa, vaikka eihän se tätä vartaloa sen kauniimmaksi muuta. :)

ap

Vierailija
4/8 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 18:07"]

Juu, luulen että tuo mahan laskeutuminen on yksi syy miksi arvet tuli nyt, sillä mahani on aika pieni kaiken kaikkiaan. Ja kyllähän ne vaalenee jne. mutta mielessä näkyy jo raskauden jälkeinen ryppyinen mummonmaha :D Mies jaksaa lohdutella, kuinka arvet ovat vielä pieniä, mutta tunnen kudostyyppini ja tiedän että ne siitä pahenee, niin käynyt tisseillekin. Pitää yrittää pitää ajatukset vauvassa, vaikka eihän se tätä vartaloa sen kauniimmaksi muuta. :)

ap

[/quote]

Älä sure, se mummomaha tulee jossain vaiheessa väistämättä. Keskity vauvaan ja unohda koko nahka, ei se murehtimalla muuksi muutu.

Vierailija
5/8 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaan sulle, että vauvan nuo arvet tuntuvat aika vähäpätöisiltä pikku murheilta, kun on muutakin ajateltavaa :) T. 2 viikkoisen vauvan tuore äiti

Vierailija
6/8 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vauvan synnyttyä. T. 6

Vierailija
7/8 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 18:12"]

Lupaan sulle, että vauvan nuo arvet tuntuvat aika vähäpätöisiltä pikku murheilta, kun on muutakin ajateltavaa :) T. 2 viikkoisen vauvan tuore äiti

[/quote]

Niin varmasti tuntuvatkin, ja siksi vähän huonolla omalla tunnolla edes tätä itken. :) Tää raskaus on vain ihan kun eläisi murrosiän uudestaan, kun vartalo muuttuu hirveetä vauhtia. Varmaan samat fiilikset sitten synnytyksenkin jälkeen jossain vaiheessa, kun se vartalo ei olekaan se sama vanha. Vaikka toki vauva on tärkein, en minä sillä, ja varmasti kaiken arvoista. :)

ap

Vierailija
8/8 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli myös raskausarpia vaikka miten rasvasin, varsinkin siellä raskauden loppupuolella. Kerran yllätyin kun rapsutin alavatsaa ja siellä tuntui, oli tullut arpia myös pikkuhousurajan alle!

Nyt 6kk synnytyksestä ja harvemmin mietin koko asiaa. Vielä näkyvät jonkin verran mutta eivät ole enää tummia. Että kyllä ne haalistuvat ajan mittaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän