Tytär (20-v.) muuttaa omaa asuntoon, pitäisikö mieheni mennä sinne auttamaan IKEAn huonekalujen kasaamisessa vai onko se tytön poikaystävän hommia?
Kommentit (39)
Ota työkalupakkisi kainaloon ja mene itse auttamaan. Ikean kalusteissa et montaa työkalua pakkiisi tarvitse.
Minkälainen perhe teillä on? Kyselet noin typeriä..
Kysy siltä tyttäreltäsi!
Vierailija kirjoitti:
20v ei osaa kasata huonekaluja?
Humanisti tai infernaalinen feministi?
Vierailija kirjoitti:
Voittehan te kysyä tarvitsevatko teidän apua.
Ei ap ole omaa apuaan tarjoamassa, vaan pohtii tarjoaisiko miehensä vai tyttären poikaystävän apua.
On se nyt kumma jos tuollaista asiaa ei pysty keskenään sopimaan. Täytyy netistä kysyä...
Minä kokosin äidin kansaa huonekalut, samalla juotiin viiniä ja äiti muisteli opiskeluaikojaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä kokosin äidin kansaa huonekalut, samalla juotiin viiniä ja äiti muisteli opiskeluaikojaan.
Pysyivätkö huonekalut tai kasaajat pystyssä?
Tytön on aika opetella itse kasaamaan. Ei ole mitään rakettitiedettä...
Minä kasasin huonekalut ja maalasin talon, talon sisäkatot ym. jo lapsuudenkodissa.
Ei isääni ja veljiäni kiinnosta moiset, eikä isällä todellakaan ole aikaa tuollaiseen.
N29
Itse samassa iässä omaan kotiin muuttaessani poikaystävä oli luvannut auttaa hakemisessa ja kokoamisessa, mutta en malttanut odottaa hänen töistä pääsemistään ja oman kotinsa kautta luokseni saapumista, joten tein molemmat itse.
Oli muuten aika suoritus sulloa yksin vaatekaappi ford fiestaan, eiköhän se sinun tyttäresikin osaa ihan vähintään itse pyytää apua haluamaltaan henkilöltä, jos ei muuta.
Kysy tarvitseeko apua ja jos tarvitsee, mennään hyvillä mielin paikalle, eikä suu mutrussa.
Meillä on itsestäänselvyys, että autetaan jälkikasvua siinä missä voidaan.
Onko miehesi ja tyttäresi poikaystävä niin pahasti riidoissa, etteivät voi samaan aikaan olla auttamassa muutossa ja huonekalujen kasaamisessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysyivätkö huonekalut tai kasaajat pystyssä?
Alkuillasta joo.
Tyttösi on niin väpelö, että ei osaa itse kasata niitä?
Naisena ihmettelen koko kysymystäsi.
Jos joku on oikeasti tuota mieltä niin olen todella huolissani suomalaisista. Mun koirakin suorittaa vastaavan palikkatestin.