Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Muutto Thaimaaseen työikäisenä?
Takapihalle palmupuu
07.11.2021 |
Onko joku muuttanut tai haaveillut muuttavansa Thaimaaseen jo ennen eläkeikää? Siis siirtänyt koko elämänsä sinne, työskennellyt jossain hyvässä duunissa tai perustanut sinne oman yrityksen?
Miten kävi? Oletko siellä vieläkin, vai tuliko maitojunalla kotiin?
Onnistuuko eläminen siellä? Mikä oli kivaa, mikä otti päähän?
Tai onko joku tuttusi toteuttanut tämän?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Se on Thaimaahan.
Se on koira ja hän on ihminen. Tiedoksi vaan ope.
Alue: Aihe vapaa
Varmaan monikin. Ei kait turhaan siellä suomalaisia kouluja. Eläkeläiset huonompia sikiämään.