Lue keskustelun säännöt.
Mitä eineksiä syöt?
21.01.2015 |
Eihän tällaisia saisi AV:lla kysyä WT-huuteluiden takia, mutta kysytäänpä nyt kuitenkin? MInä syön joskus salamipitsaa.
Kommentit (26)
Kasvissosekeittoa ja pinaattikeittoa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Just parhaillaan syön luomunakkeja. Keräisin joskus grillimakkaraa luomuna. Jos vihannespakasteet lasketaan niin niitä menee. Ja kasvispihvejä pakkasesta. Kalapyöryköitä.
Pinaattiletut, pakastepizzat ja Pirkan luomu ja lihaton hernekeitto (muut keitot ei kelpaa). Kalapuikkoja meillä on myös joskus, enimmäkseen miehen kokkivuorolla.
Mulle on epäselvää, mikä kaikki lasketaan eineksiksi. Mutta mulla (mikäli nää lasketaan): pakastevihannekset ja pakastekeitot.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 17:28"]Ymmärrän, että makumieltymyksistä on ihan turha kiistellä, enkä sitä haluakaan. Mutta tässä esiin nousseet nakit, HK:n sininen tai punajuuri(=majoneesimössö)salaatti ovat kyllä minulle ihan totaalisen yök. Mutta esim. ne Lidlin lihapullat ovat myös meille maistuvia. Samoin maksalaatikko. Joten moneen meitä on :)
[/quote] ja minusta taas ne lihapullat ja maksalaatikko ajatuksenakin kuvotus. Kyllä myös majoneesi.