Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jokos ootte laitelleet kausivaloja? Täällä päin on jo pihakuuset valaistu
Kommentit (3)
Onneksi moni on laittanut koristevaloja. Olikin jo niin ankeaa kävellä mustalla märällä kävelytiellä vetinen ilma sakeana harmaana mössönä. Nyt kun ihmiset ovat laitelleet valoja pimeyteen, niin on tosi mukavaa käydä lenkillä!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tänään haettiin kuusi tuohon pihalle, valot ja koristeet siihen.
Sisälle ei kuusi tule!
Alue: Aihe vapaa
Ekana adventtina laitetaan jouluvalot ja loppiaisena otetaan pois.