Jos myyt lapsesi pieniä vaatteita yms, annatko rahat lapselle?t.ammattivalittaja
Siis myynnistä saadut tulot. Annatko ne lapselle vai pidätkö itsellä?
Kommentit (6)
Sulla on ihan liikaa aikaa kun tuollaisenkin keksit. Juu en myy, ne pienet katoaa jonnekin, olen etä joten se kierrättäminen jotenkin hoidetaan toisessa taloudessa. En osta kalliita.
En tietenkään anna, eihän lapsi ole itse niitä vaatteita ostanutkaan. Teini saa tietysti pitää rahat, kun hän myös myy vaatteensa itse.
Mitähän mun vauva rahalla tekis? :D no mut joo,en ajatellu antaa tulevaisuudessakaan. Eiköhän toi riitä että sit kun rahan päälle jotain tajuaa saa kympin viikossa viikkorahaa ja joka kk laitan 50e rahastoon hänelle ja säästötilille 200e
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 16:21"]
Mitähän mun vauva rahalla tekis? :D no mut joo,en ajatellu antaa tulevaisuudessakaan. Eiköhän toi riitä että sit kun rahan päälle jotain tajuaa saa kympin viikossa viikkorahaa ja joka kk laitan 50e rahastoon hänelle ja säästötilille 200e
[/quote]
Me emme pysty säästämään muuten.ap
En ole antanut niitä lapsen käyttöön, mutta olen laittanut ne rahat lapsen tilille myöhempää käyttöä varten. Me annamme lapselle kuukausittain sen, mitä pystyy verovapaasti antamaan (111€/kk kummaltakin vanhemmalta erikseen) ja jos jostain vaatteista tai leluista saa myymällä rahaa, niin otan ne mieluummin lapsen nimiin kuin omiin nimiini. Koska tuo on ainoa keino saada lapselle vähän ylimääräistä.
Pidän itse. Lelujaan jos lapsi myy, niistä tulevat rahat saa pitää.