Millä perusteella valitsette ketsupin?
Itse etsin sellaista jossa on mahdollisimman vähän sokeria ja mahdollisimman paljon tomaattisosetta.
Kommentit (29)
Maun ja terveellisyyden (esim. luomu, ei lisättyjä säilöntäaineita). Ihan niinkuin kaiken muunkin, mitä suuhuni pistän.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 15:25"]
Hinnan. Ei kai niissä koostumuksissa nyt kovin isoja eroja ole?
[/quote]
Ai ei vai? Onkohan sinulla makuaistia?
Maku ja valmistusaineet. Heinz ja Felixin vähemmän sokeria useimmin tarttuu kaupasta mukaan.
Kunpa löytyisi hyvä kotimainen ketsu.
Maun. Olen jostain syystä aina tykännyt eniten pirkan ketsupista.
hinta ja luomu. Lidlin luomuketsuppia ostetaan aika usein, mutta helppouden vuoksi valutetaan se siitä lasipullosta muovipulloon. Muuten se on aina kertarysäyksellä kuopuksen lautasella.
Tykkään myös sekä heinzistä ja felixistä joten yleensä ostan jommankumman niistä. Eli maun/hyvän kokemuksen perusteella.
Maku. maku ja maku.. Heinz tai Felix tavallinen ketsuppi. Ei mitään maustettuja tai vähennetty sokeria versioita vaan kunnon soosia :)
Sillä perusteella että siinä lukee Heinz
Halvin osui käteen viimeksi. Makaroneja vartenhan se.
Hinnan ja maun kompromissina, usein en raski ostaa sitä mistä enemmän pitäisin, vaan tyydyn halvimpaan jollei se ole aivan hirveää.
Noita makeutusaineketsuppeja en ole halunnut ostaa, pelkkä vähennetty sokeri saattaisi tietysti olla hyvää, ehkä pitää kokeilla joku kerta.
Ennen oli heinzilla todella hyvä ketsuppi, mutta se sitten katosi nopeasti, se oli vähemmän makea.
Vähemmän suolaa ja sokeria sisältävän ketsuppi ostetaan meille.
Halvimman ja/tai tarjouksen mukaan. Ostan vaikka kaupan omaa merkkiä, kunhan saan edullisesti. Mulla on tarkka kuukausibudjetti, nipistän mistä voin. On pakko.
Hinnan. Ei kai niissä koostumuksissa nyt kovin isoja eroja ole?