Kumman miehesi pelastaisi tulipalosta ensin, sinut vai siskonsa?
Minun mieheni varmaan pelastaisi siskonsa. En ole varma, mutta siltä tuntuu.
Kommentit (21)
Kauheita nää tämmöset kysymykset mutta uskon että pelastaisi minut. Ollaan toisillemme äärettömän tärkeitä ja kyllä mä pelastaisin itse mieheni kaikkia muita ennen.
Kysyin mieheltä, vastasi että minut.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 21:14"]
Ei sillä ole siskoa. En oikein usko veljeäänkään pelastavan kun eivät ole tekemisissä. Mua ei pelastaisi, koska on sanonut ettei haittaa jos kuolen, kun olen valittanut kun yöllä lyö kamiinan puita täyteen ja savustaa mökin. hmm... Kaljatölkin se ekana pelastaisi, ja joisi varmaan kiireesti pois ettei kukaan tule jaolle.
[/quote]
:( Millanen mies sulla oikeen on? Järkyttävää.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 21:16"]
[/quote]
Tosi odottamaton ja ennenkaikkea täysin tosi vastaus tuohon kysymykseen.
- mies joka tietää että naiset haluaa kuulla valheita
"Molemmat yhtä aikaa". Hyvä vastaus, tyydyn tähän.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 21:21"]
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 21:16"]
[/quote]
Tosi odottamaton ja ennenkaikkea täysin tosi vastaus tuohon kysymykseen.
- mies joka tietää että naiset haluaa kuulla valheita
[/quote]
Ei ole sisartensa kanssa tekemisissä, joten hyvinkin totta.
Minunkin mies vastasi että varmaan sinut, ehkä ei uskaltanut muutakaan vastata :D Vaikka kyllä minäkin varmaan miehen valitsisin jos olisi pakko valita hänen tai veljen välillä. Vaikka veli rakas onkin niin miehen kanssa kuitenkin asun ja elämäni jaan.
Uskoisin että minut. Hällä on mitta täysi umpitollojen siskojen kanssa.
Mutta olispa paha ajatella omalle kohdalle, siskoni on minulle hyvin rakas, läheinen ja vieläpä ainut sisarus.
Mutta kuitenkin pelastaisin rakkaan mieheni, lasteni isän.
Kysyin asiaa ja vastasi sitten: "Onko pakko valita jompikumpi? En varmaan kumpaakaan."
Hänellä ei ole sisarta, joten minut.
Miehelläni ei ole siskoa, joten minut hän pelastaisi. Hänellä on kaksi veljeä. Sanoo pelastavansa minut ennen veljiään. Mutta kuten joku jo aiemmin sanoi, uskokoon ken tahtoo,
Minulle sisko on hyvin rakas, jos nainen kysyisi tätä en luultavasti edes osaisi vastata. Toivottavasti ei ikinä kysy, en suostu vastaamaan.
Kaikkea te naiset mietitte.
Sen, joka on lähinnä ovea. Sisko tosin painaa kaksi kertaa enemmän kuin minä, joten minut saa ehkä helpommin kannettua ovesta ulos. Toisaalta jos minä heittäisin veivini, miehestä tulisi varakas ukko. Pattitilanne. Toivottavasti hän pohtii asian etukäteen huolellisesti, jotta tietää sitten automaattisesti, miten toimia.
Minut varmaan. Siskojensa kanssa mies soittelee pari kertaa vuodessa, eli ei ole kovin läheinen. Hänellä on monta siskoa, mutta vain veli on läheinen. Veljen kohdalla saattaisin jäädä toiseksi, vaikka kysyttäessä mies sanoisi minut.
Miehen vastaukset:
1. Sammuttaisin tulipalon, joten kaikki pelastuisivat.
2. Sinut tietysti, rakkaani. Sisko söi lapsena kalenterista kaikki suklaat.
Miehelläni ei ole siskoa. Ei sillä ole veljeäkään, joten kai se minut sitten pelastaisi.
Mutta vaikka olisikin sisko tai sen veli, tuskin se samassa osoitteessa meidän kanssa asuisi ja siinä tulipalossa olisi. Minulla on yksi veli ja välimatkaa meillä on 90 kilometriä. Tavataan noin ei koskaan.
Satavarmasti minut. Katkaisi siskoonsa välit, kun tämä kohteli minua asiattomasti. Toivottavasti kuitenkin pelastaisi lapset vielä ennen minua...
Uskon vakaasti, että mieheni pelastaisi ensin kissamme, sitten sisarensa, minut seuraavaksi, jos jaksaisi.
Ei sillä ole siskoa. En oikein usko veljeäänkään pelastavan kun eivät ole tekemisissä. Mua ei pelastaisi, koska on sanonut ettei haittaa jos kuolen, kun olen valittanut kun yöllä lyö kamiinan puita täyteen ja savustaa mökin.
hmm... Kaljatölkin se ekana pelastaisi, ja joisi varmaan kiireesti pois ettei kukaan tule jaolle.