Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nainen sanoo, että "sulla on hyvän kokoinen kalu", niin voiko olettaa sen tarkoittavan isoa?

Vierailija
07.11.2021 |

Miten on...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle hyvin sopivaa. Koosta se ei kerro mitään.

Vierailija
2/5 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että se on kaunis valhe. Olen kuullut juuri nuo samat sanat. Muka hyvän kokoinen. Pah se on kun ei päin naamaa kehtaa sanoa pieneksi. Miesten koot on karkeasti näin. Mikro joka on harvinainen eikä kelpaa juuri kenellekkään naiselle. Normi, tavis johon useimmat naiset tyytyy.. Oikeasti iso sitä ne haluaa melkein kaikki naiset mutta harvalta mieheltä sellainen löytyy. 

Niillä isovehkeisillä on vientiä. Tutulla jätkällä on pieni haaremi. Se on liian helppoa kun on oikeasti iso muna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen sano niin ellei tykkää. Eli sopiva on, eikä asiaa kannata sen enempää analysoida.

Vierailija
4/5 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvän kokoinen" tarkoittaa sille naiselle sopivaa, tuskin kukaan pienestä niin sanoisi, mutta ei välttämättä se kaikista isoinkaan.

"Hyvän kokoinen" ja "onhan noita nähty" on kehuja jotka tulee heti kuitata kehumalla naisen vartaloa, esimerkiksi ihanan pehmeää ja lämmintä pinppiä tai vaikka kauniin litteää vatsaa.

Useampi nainen on sanonut omastani (19/4,5) "sopiva" ja yksi kertoi sen tarkoittavan parasta. Vain yksi on sanonut isoksi, itse asiassa järkyttävän kokoiseksi josta voi päätellä hänen pienen otoksensa...

Vierailija
5/5 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nainen sano niin ellei tykkää. Eli sopiva on, eikä asiaa kannata sen enempää analysoida.

Naivi tai kokematon voi uskoa naisen puheita. Varsinkin munan koko puheista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi