liian pieni 2v poika?
Hei
poikani täyttää 2v nyt tammikuun lopussa, meillä oli jo 2vuotis neuvola jossa pituutta oli 82cm ja painoa 9,9 kg.. poika on pirteä ja leikkisä, syö ihan hyvin (välillä huonommin esim hampaiden tullessa tai korvatulehdusten aikana niitäkin jonkun verran ollut..) neuvolassa annettiin neuvola lääkärille aika joka haluaisi määrätä lapsen verikokeisiin että he saavat pois sulkea jotakin..? itse olen pieni 158cm ja mieheni 178cm,,esikoiseni on ollu samanikäsenä 91cm ja 14,4kg :) elikkä aika iso poika.. onko muita jolla on ollut 2v yhtä pieniä? onko otettu jtn kokeita? ja mitä? vähän huolestuttaa,,vaikka poika kuitenkin ihan normaalin oloinen..
Kommentit (2)
Kiitos vastauksesta.neuvolassa otettiinkin jo verikokeet joista katsottiin keliakia.munuaiset,kilpirauhaset ja muita niin ei mitään löytynyt. Elikkä hän on siis vain perinnyt mun siron rakenteen :)
Minun poikani oli 2v- neuvolassa 9,6kg ja 87cm. Pitempi, mutta kevyempi. Itse olen 172cm, joten geeneissä pituutta on. En olisi kovin huolissani etenkin kun itse olet melko lyhyt :)