Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä teinien vanhemmille parisuhdeaikaa?

Vierailija
07.11.2021 |

Suhde menee alamäkeen kun ei ole yhtään kahdenkeskistä aikaa. Teinejä ei voi jättää keskenään eikä isovanhemmat jaksa/halua hoitaa. Pieniä lapsia hoitivat aikoinaan mutta tätä ei nyt ymmärretä, että teinienkin vanhemmat haluavat joskus aikaa yhdessä. Viime seksikerrasta on pari kuukautta koska ei olla koskaan kahdestaan ja kaikki kuuluu teinien huoneisiin.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teinejä ei voi jättää keskenään?

Vierailija
2/55 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä varten teinejä ei voi jättää keskenään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin teinejä ei voi jättää? Viekää ne vaikka elokuviin ja sen jälkeen saavat käydä syömässä. Vaikka lauantaina päivällä. Siinä on monta tuntia aikaa.

Vierailija
4/55 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin siis yöksi ei voi jättää keskenään.

Ap

Vierailija
5/55 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole AP, mutta samaa asiaa olen mietiskellyt... En minä ainakaan teinejä kahdestaan jätä yöksi, kun vanhempi on vasta 14-vuotias. 

Vierailija
6/55 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin siis yöksi ei voi jättää keskenään.

Ap

Pitäkää ne parisuhdetreffit illalla - ehditte monta tuntia viettää kahdenkeskistä aikaa ja harrastaa seksiä (otatte vaikka hotellihuoneen), ja sitten yöksi kotiin. Ja teinien vetäydyttyä huoneeseen jatkatte yhteistä aikaa, käytte saunassa, hierotte hartioita tms ja samalla juttelette.

Vierailija
7/55 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole AP, mutta samaa asiaa olen mietiskellyt... En minä ainakaan teinejä kahdestaan jätä yöksi, kun vanhempi on vasta 14-vuotias. 

Kahden teinin pitäisi pärjätä yksi yö kotona, elleivät ole todella tyhmiä.

Vierailija
8/55 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 18v ei anna vanhemmille kahdenkeskistä aikaa ollenkaan, edes kauppakeskukseen emme pääse kahdestaan.

Vierailija
9/55 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tulleet vanheempiinsa

Vierailija
10/55 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä 18v ei anna vanhemmille kahdenkeskistä aikaa ollenkaan, edes kauppakeskukseen emme pääse kahdestaan.

Selvästi liian kiintynyt vanhempiinsa. Kasvatitte jälkikasvunne väärin.

Vierailija
11/55 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla, meillä ei teinit herää ennen puolta päivää, jos silloinkaan.

Vierailija
12/55 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä asiasta puhutaan tosi vähän. Itse olen eronnut lasten isästä ja teinit ovat poissa joka toinen viikonloppu mutta kyllä seksi ja kaikki läheisyys tapahtuu uuden kumppanin kanssa silloin kun teinit on poissa. Enkä mä edes jaksaisi tai kauheasti huvita kun ovet paukkuu, koko ajan valitetaan ja iltaisin ja yöllä pitää odottaa jälkikasvua kotiin. Rakastan heitä mutta kyllä nautin viikosta kun ovat isällään.

Luulen että suurin osa teinien vanhemmista on eronnut ja siksi tästä ei puhuta.

Vierailija
13/55 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, toinen on sitten varmaan tyhmä, kun on arka ja on sanonut suoraan, ettei uskalla jäädä yöksi kotiin ilman aikuisia. Toinen taas luultavasti kutsuisi talon täyteen kavereita (aika normaalia käytöstä teiniltä) ja se ei myöskään ole ihan ideaalitilanne. 

Tosi hyvä vinkki sulta kuitenkin... Eiku!

Vierailija
14/55 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla, meillä ei teinit herää ennen puolta päivää, jos silloinkaan.

Omituista. Täällä jokainen iästä riippumatta herää kahdeksalta ilman herätystä.

Vierailija
15/55 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on aika samanlaista. Lapset aina sanoo, että ollaan kaikki yhdessä. Tosi suloista mutta joskus voisin olla ilmankin 😂

Vierailija
16/55 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri asia jättää 14-vuotias kuin vaikka 12-vuotias kotiin ilman vanhempia. Mutta toisaalta onko se yön yli poissa oleminen niin tärkeääkään - kuitenkin iso osa yöstä nukuttaisiin vaan. Harva harrastaa mitään tuntikausien seksiä tilanteessa, jossa suhde on jo menossa kohti alamäkeä. Sellaisen tilanteen korjaamiseen riittää alkuun vähän lyhyempikin irtiotto, kuten se että alkuillasta mennään hotellihuoneeseen ja tullaan yhdeksitoista takaisin kotiin, jossa jatketaan yhteisen iltapalan, saunan ja hartiahieronnan merkeissä.

Vierailija
17/55 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä teinit nukkuvat aamulla pitkään vkl:na ja siinä on oikein hyvää aikaa vanhemmilla.

Teinit eivät kivin herkästi herää ääniin.

Eli ei seksiä tarvitse harrastaa yöllä.

Tai järjestäkää, vaikka arkena joskus yhteinen aika niin, että teinit ovat koulussa.

Vierailija
18/55 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, toinen on sitten varmaan tyhmä, kun on arka ja on sanonut suoraan, ettei uskalla jäädä yöksi kotiin ilman aikuisia. Toinen taas luultavasti kutsuisi talon täyteen kavereita (aika normaalia käytöstä teiniltä) ja se ei myöskään ole ihan ideaalitilanne. 

Minun lapseni ei ole arka. Kavereitakaan ei ole, joten käyttäytyy nätisti. Olen siunattu.

Vierailija
19/55 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun lapseni ei ole arka. Kavereitakaan ei ole, joten käyttäytyy nätisti. Olen siunattu.

Good for you.

Vierailija
20/55 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää kuten teinit eli harrastakaa seksiä yleisessä vessassa. Ei siihen yöyä ja sänkyä tarvita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä