Onko normaalia olla todella ylpeä lapsistaan?
Hitsit, kun noi on niin taitavia ja ihania. Oikeesti.
Kommentit (12)
Syöppä nyt kiltisti se kouluruokasi. Kyllä sinunkin äitisi on sinusta ylpeä.<3
Minäkin olen:) Varsinkin silloin kun lapseni onnistuu ylittämään itsensä, jossain mitä tosi paljon halunnut ja harjoitellut. Vau, miten olen tuollaisen saanut aikaiseksi:)
Tottakai omien lasten osaamiset ja onnistumiset on ylpeyden aiheita. Mutta niillä leuhkiminen ulkopuolisille on eri asia.
Tottakai - omat lapset on ne suloisimmat ja kiinnostavimmat ja ihanimmat ja fiksuimmat olennot mitä on. Niin sen pitääkin olla. :)
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 11:02"]
Syöppä nyt kiltisti se kouluruokasi. Kyllä sinunkin äitisi on sinusta ylpeä.<3
[/quote]
Se kirjoitetaan "Syöpä nyt kiltisti see kouluruokasi".
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 11:18"]
Tottakai - omat lapset on ne suloisimmat ja kiinnostavimmat ja ihanimmat ja fiksuimmat olennot mitä on. Niin sen pitääkin olla. :)
[/quote]
Jep. Omat lapset paskantaa timantteja ja kultaa. Muut paskaa.
Joo ja meidän poika on kakkapylly=on ihan itse sanonut 2v poika.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 11:16"]
Tottakai omien lasten osaamiset ja onnistumiset on ylpeyden aiheita. Mutta niillä leuhkiminen ulkopuolisille on eri asia.
[/quote]
Nimenomaan. Meillä mutsi aina kertoi kun jokaiseen vanhempainiltaan kuului momentti jolloin luokkakaverini äiti kehui aina täysin estotta tätä luokkakaveria sisaruksineen kaikkien muiden vanhempien edessä. Että kuinka nämä lapset on niiiiin viisaita, taitavia ja ylifiksuja (käytti itse tuota sanaa). Noloa.
En nyt tiedä, onko tunteeni ylpeyttä, mieluummin onnellisuutta esim. tilanteissa, joissa lasteni käytöstavat ovat tulleet esiin. Muitten huomiointi ja kohteliaisuus, ryhmätyöskentelytaidot. On upeaa saada äitinä palautetta lastensa noista kyvyistä.
Ne on ihan yhtä taitavia ja ihania kuin kaikkien muidenkin lapset. Eivät varmasti mitään erikoislaatuisia kenenkään muun kuin sun silmissä.
Entä jos lapsestanne kasvaa narkkari, alkoholisti sekä pitkäaikaistyötön? Oletteko ylpeä kasvatuksestanne?
Oikeesti.