Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nainen joka vaatii kaikkien miesten huomion!

Vierailija
07.11.2021 |

Jos en saa sitä ja joku mies ihaileekin jotain toista naista, alan kiusaamaan sitä naista. Olen jopa sairaalloisen kateellinen jos jollain naisella on stalkkaaja. Vain minulla saa olla stalkkaaja 🙂.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh

Vierailija
2/14 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naskaparttu asialla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy kotona vaan ja katso peiliin. Jätä ihmiset rauhaan niin naiset kuin miehet.

Vierailija
4/14 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan ihmistyypin. Hän iski kaveriporukassa toisen naisen avomiehen ja myöhemmin omani. Koetti iskeä myös kaveripariskunnan sitä miestä, vaikkei oikeasti ollut edes kiinnostunut. Jännä juttu, ettei ole enää ystäväni. Ei onneksi tarvitse esitellä enää nykyistä kumppaniani hänelle... Hän on erittäin karismaattinen nainen ja hyvin ihastuttava niin halutessaan, mutta haluaa saada aina huomion parisuhteessa olevalta mieheltä ja vielä parempi, jos saa miehen itselleen.

Vierailija
5/14 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tavannut sunlaisia.

Esim. Jutellaan kavereiden kanssa.

Kun sulle annetaan puheenvuoro, sama kuin muille, et sano mitään järkevää tai mikä rakentaisi keskustelua.

Siksi et ole kiinnostava.

Voit lisätä omaa kiinnostavuuttasi esim hankkimalla hyvän yleissivistyksen. Ja koita päästä katkeruudestasi. Katkeruus on myrkkyä jolla tuhoat lähinnä itsesi.

Vierailija
6/14 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole omaa persoonallisuutta, olet tyhjä, olet loinen.

Vierailija
7/14 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kenties se Jaajon palkkaama?

Vierailija
8/14 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta ei voi väkisin pakottaa.

Vierailija
9/14 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erään naisen joka vaatii kaikkien esimiesten huomion.

Vierailija
10/14 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla ex-ystäväni. Nyt viisikymppisenä on katkera ja yksin. Sitä niittää mitä kylvää.

Vierailija
11/14 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa palstan huomiohooralta, joka kylläkin on mies.

Vierailija
12/14 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa palstan huomiohooralta, joka kylläkin on mies.

Sun piti erikseen sanoa, kun et ap muuten saanut huomiota. Älä päästä ketään päänsisälles (minä olen siellä - huhuu) - palstatauko sulle olis paikallaan ja en ollut ap🧐

mies53v

Vierailija
13/14 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ystävä joka aina, kun mentiin jonnekkin kylään, jossa oli miespuolinen ihminen paikalla, meni lattialle selälleen ja nosti jalkansa joko tuolia, seinää tai sohvaa vasten.  Kiehnäsi siinä sitten. Tuli mieleen kiimassa oleva eläin.

Yökötti toisinaan, vaikka oli muuten mukava, ja iloinen ja taiteellinen jne, niin loppuhan siittä  ystävyydestä tuli, vaikkei mun miestä vienyt:).

Niille jotka luulee että kesin tämän, en keksinyt.  Katselin touhuaan moneen kertaan, lähinnä säälien.

Vierailija
14/14 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolooooooooooo