Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita malttamattomia?

Vierailija
21.01.2015 |

Olen 35 raskausviikolla, odotan kahden ultran mukaan tyttöä, 2 poikaa ennestään. En malttaisi millään odottaa että saan vauvan syliini, tämän ensimmäisen tyttäreni!

Äärimmäinen pelko vielä, että meneekö kaikki hyvin, sen takia saan kyllä käynnistyksen jo 38+ viikolla, mutta tuntuu että sinne on vielä ikuisuus, eilenkin piti käydä tarkistuttamassa sydänäänet kun en ollut koko aamuna/aamupäivänä tuntenut liikkeitä, sitten juuri kun tutkittiin alkoi liikkuminen, nukkui vain.

Tutuille on joillekin käynyt todella huonosti viime metreillä, en tiedä kuinka itse tuon kestäisin, vielä kun on kyse tytöstä joka on vain kaikkien unelmien kruunaus. Tietysti vaikea olokin on jo ison mahan kanssa jne..

Tämän kun saisi menemään hyvin, niin sitten on mun lapset tehty, en jaksaisi enää yhtään raskautta, sitä pelkoa ollaanko masussa kunnossa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti sitä toivoo, että kaikki menee hyvin raskaudessa ja synnytyksessä. Sen jälkeen sitä rupeaakin toivomaan, että kaikki menisi hyvin synnytyksen jälkeen. Kaikkea hyvää perheellesi! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme