tekstarihäiriköinti
Mitä tehdä? Äitini, suuttui mitättömästä asiasta. Nyt hän lähettelee putkeen viestejä, jossa mm. toivoo lapseni kuolevan (olen juuri menossa synnyttämään), haukkuu minua ja sukulaisia. Olen pyytänyt häntä jättämään rauhaan, enkä ole enää vastannut sen viesteihin. Silti tulee jatkuvalla syötöllä. Minulla on alaikäiset siskopuolet tuon hirviön huolettavana.
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 08:46"]Miten puhelimeen saa eston? (IPhone4)
[/quote]
Napauta yhteystiedon lisätietoja kuvaketta, rullaa alas, siellä on kohta "estä yhteystieto"
Alkavassa Alzheimerin taudissa persoonallisuus voi muuttua aggressiiviseksi ja ikäväksi.
Soita äidistäsi terveyskeskukseen, he käyvät paikan päällä/tai hakevat poliisin avustamana äitisi arvioitavaksi. Jos pöpeys on iskenyt niin voidaan ottaa tahdosta riippumatta hoitoon. Ihan oikeasti.
Säilytä kaikki viestit ja ota tarvittaessa yhteyttä poliisiin. Ota yhteyttä sukulaisiin ja sosiaaliviranomaisiin ja keskustele heidän kanssaan, mihin siskopuolet voisi sijoittaa.
Äiti on 50v. En tiedä miten kohtelee, voiko tuollainen ihminen ketään kunnolla kohdella? Mietin lasun tekemistä..
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 08:32"]Mikä diagnoosi äidilläsi on?
[/quote]
En tiedä. Ei ole kuitenkaan tasapainoinen ihminen kyseessä. Ap
Mä laittaisin välit poikki jos mun mutsi toivois lapseni kuolevan.. Aika rajua :o
Miten puhelimeen saa eston? (IPhone4)
Esto on päällä. Silti viestit tulee roskapostikansioon. En halua olla tuon kanssa tekemisissä, mutta ei hän tajua... ahdistavaa mennä synnyttämään kun hullu toivoo lapseni kuolevan. ap
Ap soita tk:hn tai johonkin. Minkä ikäinen äitisi? Mites nämä sun siskot, miten äitisi näitä kohtelee?
.