Te tuplarokotetut, aiotteko ottaa kolmannen?
Ja neljännen, viidennen, kuudennen... ?
Pian koronapassiin tarvii kolmannen rokotetteen, koska kaksi ei riitä. Tuplarokotetut täyttää sairaalat. Montako piikkkiä aiot ottaa?
Kommentit (25)
Niin monta kuin tarvitaan.
Otan influenssapiikin joka vuosi, siinähän tuo menis samalla.
Otan, jos se on tarpeellista. En pukeudu foliohattuun.
Lammas kirjoitti:
Niin monta kuin suositellaan
Hyvä, kiltti lammas ❤️
En aio ottaa. Nämä eivät toimineet niinkuin toivoin ja uskoin enkä muutenkaan tule käyttämään koronapassia joten jätän tähän. Jätän tilaa jos tulevaisuudessa tulee joku oikeasti vaarallinen tauti
Joulukuun alussa menossa ottamaan.
Ottaisin yhdessä influenssarokotteen kanssa mutta minulla on eri rokottava taho.
Jos ilmaiseksi saan, otan niin monta kuin on tarpeen. Nämä meitä "lampaiksi" kutsuvat "leijonat" voivat minun puolestani mädäntyä teho-osastolle.
En aio. Rokotteen teho kestää vain 2-6 kk henkilöstö riippuen ja en ala koko elämääni ottamaan piikkiä puolen vuoden välein
Kuulun riskiryhmään (astma) ja olen nyt päättänyt että otan sit koronan jos se tulee.
Otan, niin monta kuin tarvitaan jos sillä välttää ulkomaille mentäessä ja kotiin tultaessa nenän kaivuun tikulla. Tiedoksi ap, kaikki jotka ottavat rokotteen eivät ole lampaita vaan valitsevat taisteluikseen eri asiat kuin te rokotekriittiset muita haukkuvat ihmiset, selkeästi teillä ei ole muita taisteluita käytävänä.
Tottakai, aika jo varattu joulukuulle. Otan niin monta kuin tarvetta, luulen et 3.piikin jälkeen siirtyy kerran vuodessa- rytmiin. Jospa sais vaikka samalla kuin infuenssapiikin.
riskiryhmäläinen
Vierailija kirjoitti:
En aio. Rokotteen teho kestää vain 2-6 kk henkilöstö riippuen ja en ala koko elämääni ottamaan piikkiä puolen vuoden välein
Kuulun riskiryhmään (astma) ja olen nyt päättänyt että otan sit koronan jos se tulee.
Tuskin koko elämää tarvitsee ottaa, muutama vuosi ja alkaa laumasuojaa löytymään ja tauti todennäköisesti hiipumaan.
Ai olet oikein päättänyt. Minäkin olen päättänyt et otan kolmannen piikin, ja siltikin se korona voi iskeä. Mut en päätä ottaa koronaa, tulee jos on tullakseen.
Toinen riskiryhmäläinen
On kyllä hassua, et joku alapeukuttaa, kun riskiryhmäläinen kertoo ottavansa kolmannen rokotuksen :D Miksi, mitä haluat ilmentää? Että toinen tekee valinnan jota hän ei saisi tehdä?
Thl:n sivuilla kerrottiin, että 2 piikkiä antaa kattavan suojan koronavirusta vastaan.
Otin jo, neljännenkin otan jos edelleen pandemia päällä. Otan niin kauan kun haluan pitää vasta-aineeni korkeina, tietenkin. En todella ymmärrä tätä ”sit pitää ottaa jatkuvasti”-höpötystä. Miksi pitäisi? Luuletteko, että kun on ottanut kaksi (tai kolme), elimistö jää siihen koukkuun? Kaikenlaista
Otan tietenkin. Pistin jo kalenteriinkin ylös, milloin sopis ruveta aikaa varaamaan.
Vastaavissa tilanteissa utelioille aion vastata, etten halua keskustella hänen kanssaan asiasta vaan teen omat valintani parhaaksi katsomallani tavalla. Kaikki koronaan liittyvä mielipidekeskustelu kyllästyttää itseäni, enkä halua olla osallinen siihen puolesta tai vastaan. Aion jatkaa elämääni normaalisti.
Onneksi en ole heti vuorossa. Seuraan tilannetta herkällä korvalla ennen päätöksen tekemistä.
Niin monta kuin suositellaan