Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täysin kadonnut ruokahalu

Vierailija
07.11.2021 |

Sairastin flunssan ja sen myötä meni ruokahalu täysin. Ensin oli kurkku niin kipeä, etten juuri pystynyt syömään ja nyt ei enää edes tee mieli ruokaa. Olen ollut jo pari viikkoa lähes syömättä. Nesteitä vain jonkinverran saan alas. Ihmeellinen tunne, kun voi olla koko päivän syömättä. No, paino ainakin kerrankin laskusuuntaan. Mutta, ei kait kovin terveellistä. Ihme, ettei ole vielä taju lähtenyt tms.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yleistä jonkin sairauden jälkeen. oli se sitten flunssa tai jokin muu.

Vierailija
2/3 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä se elimistö siitä huolen pitää että ruoka alkaa maittaa. Ei se vapaaehtoisesti nälkään kuole.

Minulle kävi niin kun olin sairaalassa vakavasti sairaana, ei maisunut kerrassa mikään. Teetä sain vähän alas, kahvikaan ei maistunut vaikka olen kahviriippuvainen normaalisti.

Hävetti kun aina sai lähettää ruoan koskematta pois. Sitten kun lääkkeet ja antibiootti alkoivat purra, kylläpä palasi ruokahalu! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli muistaakseni nuorempana kerran flunssa niin, ettei pariin viikkoon maha kurissut vaikkei syönyt. Homma lähti sitten käyntiin, kun alkoi herkullisesti ruskistunut uunilenkki maistua.

Mausteet, valkosipuli, hunaja, hevipuoli, kuulostele maarua eri mielikuvilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi