Naiset, mitkä harrastukset miehellä ovat turn-OFF
Mä en pidä metsästyksestä enkä liiallisesta punttisalitreenailusta. Todella turn off.
Kommentit (58)
Jos mies keräilee jotain. Ihan sama mitä, kolikoita, postimerkkejä, muumimukeja. Todella turn off.
Anime, manga, videopelit, huonojen elokuvien katselu ja huonon musiikin kuuntelu. Baareissa istuminen. Liika urheiluhulluus ja etenkin extreme-lajien harrastaminen. Kokovartalokondomi päällä pyöräily ja jalankulkijoiden pelottelu. Bodaus (koska steroidit).
Metsästys, lähes päivittäinen salilla käynti, frisbeegolf
Miesvihaajan avaus on ilmiannettu ylläpidolle. Ei minulla muuta. Miehet ovat ihania, lopettakaa niiden solvaaminen. N21
Elokuvien katselu, autojen korjailu, moottorikelkkailu, pyöräily, oikeastaan kaikenlainen kilpamoottoriurheilu ja kamppailulajit ovat jotenkin tosi vastenmielistä seurattavaa ja kuunneltavaa, mutta en kieltäisi silti niitä keltään.
(Verrokkina, suosikkiharrastuksia olisi kalastus, veneily, purjehdus, tietokone-/konsolipelaaminen, lukeminen, opiskelu ja vaeltaminen/retkeily. Autoistakin on erittäin suotavaa pitää, mutta niiden laittamista en siedä enää yhtään.)
Kehonrakennus
Jenkkiautot
Pyörähomoilu
Moottoripyörät
Tietokonepelaaminen
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaajan avaus on ilmiannettu ylläpidolle. Ei minulla muuta. Miehet ovat ihania, lopettakaa niiden solvaaminen. N21
Miten tässä solvataan miehiä?
Kaikki harrastelu on poissa huomionhakuiselle narsistille kuuluvasta huomiosta. Ellei se jotenkin liity myös häneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla tavalla kuin te muut naiset kilahditte, kun miehet kritisoi teidän harrastuksia esim. kirjojen lukemista. Jos miehet ei saa solvata meitä, niin ei me saada solvata miehiä! N21
Vierailija kirjoitti:
>pihiys
>synagogissa käynti
>pieneen hattuun pukeutuminen
>hanukan juhliminen
>väestönvaihtoon osallistuminen
>heprean puhuminen
>esarin leikkaaminen
>jammuilu
Tämä. Lisäksi myös mistä vaan uskonnosta tai muusta -ismistä kohkaaminen
Vierailija kirjoitti:
"N21"
Miksi esität naista vauvapalstalla?
Golf. Aivan järkyttävää. Golffareita en katsele. Enkä metsästäjiä. Bodareita. Kilpapolkupyöräilijöitä. Larppaajia. Yök
On se kumma, kun miehellä ei saa olla harrastusta! Ei ole mikään ihme, että palstan ulinaiset ei ole saanut miestä. Eikä tule saamaan…
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä ettei tätä samaa kommenttia sukupuolet vaihdettua julkaista.
Ilmiannettu miesvastaisuudesta.
Palstan inzel-naiset taas omassa elementissään; haukkumassa miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Metsästys, lähes päivittäinen salilla käynti, frisbeegolf
Tässä oli kyllä aika hyvä kombo omiani. Lisään vielä spesifimmin, että cross fit. Ja oikeastaan mikä vaan harrastus, joka sisältää tarkan ruokavalion ja kauhean hössötyksen sen ympärillä.
En voisi tehdä lapsia ihmisen kanssa, jolla on vinoutunut suhtautuminen ruokaan. Se varmasti periytyisi lapsillekin.
Kerropas ap, mikä tämän keskustelun pointti on ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla tavalla kuin te muut naiset kilahditte, kun miehet kritisoi teidän harrastuksia esim. kirjojen lukemista. Jos miehet ei saa solvata meitä, niin ei me saada solvata miehiä! N21
Puolesta loukkaantuminen tekee sinusta todella seksikään.
T miehet.
Mä oon oikein huolella turn off tyyppi.
Parempi on kun tyydyn yksin elämiseen.
Sali ja kalastus tulee ensimmäisinä mieleen.