Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräässä S-marketissa irtokarkkien kauhojen suojaksi tarjotaan hedelmäpussia

Vierailija
07.11.2021 |

Irtokarkkihyllyn luokse on laitettu hedelmäpussirullateline, jossa lukee: "ota tästä pussi kauhan suojaksi. Käytetyt pussit tähän (roskakori)".

Siis mitä he..vettiä? Onpa todella ekologista...
Miten se suojapussi tarvitaan juuri sen karkkikauhan päälle? Siitäkö se korona tulee, mutta mistään muilta pinnoilta kaupassa ei? 🤣

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on ainakin aina jo ennen koronaa ällöttänyt tuommoiset ja yleiset kahvat sun muut ihan sikana, mutta sen takia käsidesiä olen aina kantanut mukana.

Ei kaikki todellakaan pese käsiä tai yski kyynärtaipeeseen, jotkut lapset varmaan kaivelleet nenää ja sitten karkkikauhan luo.

Vierailija
2/12 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellanen viba, että sun kannattaa jättää ne irtokarkit ostamatta :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä kaupassa oli koronamääräys: käytä pihtejä ottaessasi sämpylöitä.

Siis, jokainen käpälöi pihtejä sen sijaan että koskisi vain siihen sämpyyn jonka tulee syömään.

Vierailija
4/12 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on ainakin aina jo ennen koronaa ällöttänyt tuommoiset ja yleiset kahvat sun muut ihan sikana, mutta sen takia käsidesiä olen aina kantanut mukana.

Ei kaikki todellakaan pese käsiä tai yski kyynärtaipeeseen, jotkut lapset varmaan kaivelleet nenää ja sitten karkkikauhan luo.

Eivät kaikki lapset käytä kauhaa. Olen nähnyt kaksi kertaa K-Marketissa kun pieni lapsi on ottanut sormin karamelleja maistaakseen niitä. Ainakin toisella kerralla laittoi karamellin takaisin ja yritti seuraavaa. Tietysti sanoin hänelle. Äiti oli vähän kauempana. Iso lapsikatras mukana, ei varmaan ehtinyt katsoa kaikkien perään.

Vierailija
5/12 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kättä päälle ja virusrahaa kirjoitti:

Yhdessä kaupassa oli koronamääräys: käytä pihtejä ottaessasi sämpylöitä.

Siis, jokainen käpälöi pihtejä sen sijaan että koskisi vain siihen sämpyyn jonka tulee syömään.

Jos siinä on useita sämpylöitä niin kätesi koskettaa muitakin, vaikka poimit vain yhden.

Vierailija
6/12 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa mitään kun itse en syökarkia,en siis osta irto karkkeja.Lidi kun ostan esimerkiksi jotain leipomotuoteita irtomyynti. Kyllä liikesen mennessä käytän käsidesiä ja siinä hyllyn vieressä mistä kaurasydän on, on käsidesi automaatti käytän.Nimenomaan kun leipäni pusiini saanut. sen jälkeen. Olihan likeeseen tulessa, käytänyt käsidesiä.Voihan ajatella ostaessa irtotomattia, panaania,saan jo pöpöt!Siitä huolimatta huuhdon molemat tuoteen kotonani heti. Jopa aplarit ymm. Ei lentele kotini pikku kärpäsiä.

Vierailija
7/12 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuvatko täällä ihmiset tosissaan sämpylöiden ottamisesta kädellä??

Vierailija
8/12 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuvatko täällä ihmiset tosissaan sämpylöiden ottamisesta kädellä??

Itse otan aina kädellä. En koske niihin tautisiin pihteihin.

Vierailija
9/12 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa mitään kun itse en syökarkia,en siis osta irto karkkeja.Lidi kun ostan esimerkiksi jotain leipomotuoteita irtomyynti. Kyllä liikesen mennessä käytän käsidesiä ja siinä hyllyn vieressä mistä kaurasydän on, on käsidesi automaatti käytän.Nimenomaan kun leipäni pusiini saanut. sen jälkeen. Olihan likeeseen tulessa, käytänyt käsidesiä.Voihan ajatella ostaessa irtotomattia, panaania,saan jo pöpöt!Siitä huolimatta huuhdon molemat tuoteen kotonani heti. Jopa aplarit ymm. Ei lentele kotini pikku kärpäsiä.

Lakkaa jo esittämästä.

Vierailija
10/12 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuvatko täällä ihmiset tosissaan sämpylöiden ottamisesta kädellä??[/

Laitoin ennen koronaa vihannespussin käteni suojaksi. Sillä sitten irtotuotteita paperipussiin. Korona aikaan en ole ostanut mitään irtotuotteita. Ei niitä paljaalla kädellä saa ottaa.

Vierailija
11/12 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuvatko täällä ihmiset tosissaan sämpylöiden ottamisesta kädellä??[/

Laitoin ennen koronaa vihannespussin käteni suojaksi. Sillä sitten irtotuotteita paperipussiin. Korona aikaan en ole ostanut mitään irtotuotteita. Ei niitä paljaalla kädellä saa ottaa.

No minä olen ottanut ne paljaalla kädellä jo vuosikausien ajan, eikä ole tullut mitään sanktioita.

Vierailija
12/12 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina oma kauha laukussa mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme