Mistä 70K liivit?
Olen raskaana rv 27 ja tähän mennessä rinnat kasvaneet 65H:sta 70J:n. Nyt tarvis 70K kokoiset ja changessa, mistä olen aikaisemmin ostanut ei sellaista kokoa ole. Todennäkösestihän nää kasvavat edelleen.. Eli apua
Kommentit (8)
Helsingissä Arkadiankadulla Wiipurin Erikoisliiviliike myy kaikenkokoisia liivejä, myös K-kuppia.
No eipä oo kummoset tissit vielä Changen 70K, pärjnnet ilman liivejäkin.
Mulla on kolmas raskaus ja viikko 30 menossa ja käytössä changen imetysliivit kokoa 70 j. Ostin prismasta niitä liivinhakasia millä saa lisää ympärysmittaa liiveihin joten sain lisää käyttö-aikaa liiveihin ja olkaimet voi laittaa selästä yhteen niillä muovijutuilla minkä nimeä en muista.....
Lumingerie.fi, ilmainen toimitus ja hyvä palvelu. Kannattaa ottaa mitat ennenku tilaa ja sovittaa ohjeiden mukaan.
Lumingerietä minäkin olisin vinkannut. Nopea toimitus
a) jos ole käyttänyt changen kokoja, kokosi on muualla erilainen (ympärys isompi, kuppikoko pienempi) b) ainakin Lumingerie Suomessa ja Bravissimo UK:ssa ovat erikoistuneet isoihin kuppikokoihin. Myös imetysliivejä löytyy aika helpostikin isoja kokoja kaikenlaisista lastentarvikeliikkeistä netistä. Etsi vaikka imetysliivit-hakusanalla. Tuossa vaiheessa voi olla ihan järkevää hankkia imetysliivit.