Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä av-mamma joka arvostelet ja leimaat äitejä keskusteluissa!

Vierailija
20.01.2015 |

Kerrohan,

imetitkö vähintään 6 kk?
käytittekö kestovaippoja?
ethän jättänyt pientä vauvaasi hetkeksikään yksin, edes vessareissulle?
ulkoilitko, askartelit, jumppasit, laulatit, aktivoit, leikit?
teit omat soseet ja ruuat, ei koskaan purkkiruokaa?
ethän ikinäikinäikinä menettänyt hermojasi, menit heti vauvan luokse itkun kuultuasi?
ethän koskaan pitänyt hauskaa ilman lasta?
oiethan myös täydellinen vaimo, ystävä, sisko, miniä?
opetithan lapsesi asiat oikeaan aikaan? potalla käynti, itsenäisesti syöminen?
onhan lapsillasi aina puhtaat vaatteet?

Listaa voi jatkaa loputtomiin. Miksi arvostelette toisia yhden lauseen perusteella, leimaatte huonoksi äidiksi ja puolisoksi? Asiat voi sanoa monella tapaa, ja av:lla näkyy usein se kaikista huonoin tapa! Surullista!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Tein kaikki nuo asiat. Kiitos kehuista!

Vierailija
2/6 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa kiva nähdä näitten ikävien kommenttien heittäjät, miten heillä eletään ja miten toimitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:55"]Olispa kiva nähdä näitten ikävien kommenttien heittäjät, miten heillä eletään ja miten toimitaan.
[/quote]
Näinpä juuri, kukaan normaaleilla käytöstavoilla varustettu ihminen ei lauo tällaisia kommentteja tuntemattomille, joita täälläkin näkee joka keskustelussa.

Vierailija
4/6 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein ja sormiruokailtiinkin vielä.

Mutta itse asiaan: syyllistyt nyt ihan samaan. Mulle on henk.koht ihan sama kuinka kukin penikkansa hoitaa.

Vierailija
5/6 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. En ole täydellinen ihminen, niin miten voisin olla täydellinen äiti? Ou, en myöskään arvostele ja leimaa anonyymejä ihmisiä internetin ihmemaassa.

Vierailija
6/6 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:58"]Tein ja sormiruokailtiinkin vielä.

Mutta itse asiaan: syyllistyt nyt ihan samaan. Mulle on henk.koht ihan sama kuinka kukin penikkansa hoitaa.
[/quote]

Näin juuri. Sinä ap itsekin arvostelet, huomaatko? Miksi se on sitten ok? Tää on vähän sama kuin se, että hoikkia saa sanoa rumiksi anorektikoiksi, mutta jos sanot ylipainoista lihavaksi, se on julmaa ilkeilyä...

Itse en ainakaan ole ikinä arvostellut itseäni joissain asioissa parempia ihmisiä. Pitäisikö huonoja tekoja sitten kehua? Miksi jonkun itsetuntoon edes vaikuttaa tuntemattoman arvostelun kohteeksi joutuminen netissä? Mieti sitä mielummin?