Miten pääsen salikammosta eroon?
Eli, en siis uskalla käydä salilla yksin. Kaverin saan mukaan ehkä kerran kuukaudessa. Salille meneminen haluttaisi paljon, mutta pelkään, että ihmiset tuomitsee jos teen jotain väärin tai minulla on esim. VAIN 4 kg painot. En ole ylipainoinen tai mitään. Milloin salilla on yleinsä hiljaisinta tms?
Kommentit (4)
Hiljaisinta ainakin mun salilla on klo 5-13 ja 21-24, ruuhkaisinta arkisin 16-19. Viikonloppuna mahtuu hyvin milloin tahansa. Suosittelen vain ns. tarttumaan härkää sarvista ja menemään sinne. Jos et ole varma, miten liikkeet tehdään, palkkaa PT näyttämään liikkeet. Väärin tehty liike voi hoopolta näyttämisen lisäksi olla myös vaarallista. :p
Ehkä kannattaisi pyytää ensin hieman opastusta salille. Käy kysymässä, varmasti neuvovat myös sellaisen ajankohdan milloin on hiljaisempaa.
Älä kiinnitä muihin huomiota, niin et edes huomaa katsooko joku vai ei. Suurin osa on aloittanut pienillä painoilla, sitä ei todellakaan kannata hävetä.
Jos sun paikkakunnalla on monta eri salia, googlaa ihmisten mielipiteitä niistä. Mä olen käynyt kahdella eri salilla ja toinen oli sellainen todella ikävä paikka minne melkein hävetti mennä ja tämä mun nykyinen on aivan upea ja tunnen aina, että mut halutaan sinne, autetaan mielellään jne.
Kärsin samasta kammosta ystäväiseni.. Olenkin unohtanut salin ja keskittynyt muihin lajeihin
Siitä vaan meet, laitat kuulokkeet korvaan ja vaikka hevosten silmälaput päähän. Älä katsele muita niin muutkaan ei katsele sinua. Tuskin kukaan tulee mitään arvostelemaan?
btw, ihmetyttää vähän toi sun kommentti ylipainoisuudesta