Mikähän koronatesti kelpaa nyt, riittääkö lentokentän pikatesti 79e tai 40e kelakorvauksen jälkeen vai pitääkö esim Aasiaan testi olla otettu 2 päivää ennen lentoa?
Mikähän koronatesti kelpaa nyt, riittääkö lentokentän pikatesti 79e tai 40e kelakorvauksen jälkeen vai pitääkö esim Aasiaan testi olla otettu 2 päivää ennen lentoa?
https://korona.9lives.fi/koronatestit-lentomatkustajille/?fbclid=IwAR2E…
Kommentit (17)
Ja se itämisaika ko taudille oli sen samat kolme päivää, oli rokotettu tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Ja se itämisaika ko taudille oli sen samat kolme päivää, oli rokotettu tai ei.
fak that disiease nyt oli kysymys siitä millä testillä päästään thaimaahan, riittääkö lentokentän testi?
Olet ymmärtänyt ihan väärin. Ei tuollainen testi kelpaa mihinkään. Testi joka kelpaa todistaa että olet ottanut rokotteet.
Tieto löytyy varmaankin netistä Thaimaan viranomaisten sivuilta, etsi sieltä.
Minä olen kohta lähdössä eräälle Intian valtameren saarelle, sinne vaaditaan negatiivinen pcr-testi 72h ennen ensimmäsen lennon lähtöä, matkavakuutus joka kattaa mahdolliset covid-kulut sekä ennakkoon täytettävän maksullisen terveysselvityksen.
Vierailija kirjoitti:
Tieto löytyy varmaankin netistä Thaimaan viranomaisten sivuilta, etsi sieltä.
Minä olen kohta lähdössä eräälle Intian valtameren saarelle, sinne vaaditaan negatiivinen pcr-testi 72h ennen ensimmäsen lennon lähtöä, matkavakuutus joka kattaa mahdolliset covid-kulut sekä ennakkoon täytettävän maksullisen terveysselvityksen.
eli tuota hain, pitääkö se pcr testi olla 72 tunnin sisällä vai 72 tuntia ennen lentoa`? lemntokentältä saa sen 40 euron testin vai pitääkö hakea lääkäriltä 72 ennen lentoa joku testi?
Hoh hoijaa.... parempi pysyä kotona jos et osaa ottaa selville mitä tarvitsee.
Hyvät lähtökohdat lähteä, jos tuota tietoa et osaa etsiä...
Jos sulla on rokotukset, Thaimaa vaatii pcr-testin 72 tuntia ennen matkalle lähtöä ja toisen testin heti maahan saavuttua jonka tulosta odotat hotellilla. Pikatestit (antigeeniteesti) eivät siis kelpaa. Lisäksi pitää olla matkavakuutus jossa väh. 50 000 usd korvattavuus. Ennakkoon pitää täyttää myös joku lomake netissä mistä saatu qr-koodi pitää esittää maahan tullessa.
jo on paskaa kaikki, töitäkö tässä pitää sit hakea Suomesta`?
mutta arb bnbssa Igor tarjosi asuntoa Pattayalta 50 e /kk, onkohan hyvä ja onko tässä joku huumekauppa ja naisvälitysbusiness mukana, vain yksi vuokralainen oli ollut Elina venäjältä
72h korkeintaan vanha, pikatesti ei kelpaa. Käyt siis testissä päivää-kahta ennen lähtöä.
Ehkä sun kannattaa pysyä Suomessa..
Korvaako Kela oikeasti hupimatkatestejä?!?
Vierailija kirjoitti:
Korvaako Kela oikeasti hupimatkatestejä?!?
Ei korvaa, ne on maksettava itse. Mun asuinkaupungissa pcr-testi yksityisellä (+eng.kielinen todistus) maksaa n.200 euroa. Pääkaupunkiseudulta voi varmaan saada halvemmallakin jos on tarvetta pihistellä.
Kelan korvausta ei saa reissuja varten tarvittavaan testiin. Jos valehtelee, niin saa kela-korvauksen. Itse en kehtaisi kusettaa järjestelmää. Itse olen maksanut ilman kelan tukea matkalle tarvittavat testit.
210 egeä olisi maksanut. No thanks
espanjaan ei tarvii testejä vain 2 pedonmerkkiä eli rokotusta
kertokkeepa nyt tottuus lapin ukolle että pääsee pattayalle