Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liikuuko nillä henkilöillä mitään pään sisällä

Vierailija
07.11.2021 |

jotka harrastavat tylsääkin tylsempää golfia, katselevat tylsää unettavaa hiihtoa, tekevät ristikoita tai omistavat akvaarion. Olisipa ikuinen tylsä sunnuntai heillä!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit terapeuttiset värityskirjat.

Miksi akvaario on listalla? 

Vierailija
2/20 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdit terapeuttiset värityskirjat.

Miksi akvaario on listalla? 

Sanoin, että akvaario!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kaljanjuonti?

Vierailija
4/20 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päikkärit ja puikkojen kilinä. Kirjat ja kamomillatee isosta kupista.

Vierailija
5/20 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kaljanjuonti?

Mitäs tylsää siinä on?

Vierailija
6/20 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti enemmän kuin ap:lla. Kirjoitustaito kun on yksi ratkaisevista taidosta, kun hankitaan uraa joka mahdollistaisi ylipäätään minkään muun harrastamisen, kuin juottoloissa haarovälin jakamisen.

Vierailija
7/20 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kaljanjuonti?

Mitäs tylsää siinä on?

Koko kokonaisuun, alusta loppuun, sen tylsempää itsensä tylsistämistä ei voi olla.Ja muille vielä tylsempää seuraa/seurattavaa

Vierailija
8/20 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akvaariot on kivoja, mutta suuritöisiä. Meillä oli kerran kolme akvaariota, minun vastuullani se siivous ja vedenvaihto oli niin kyllästyin sitten jossain vaiheessa. Ja sitä monninpoikasten määrää! Parin kuukauden välein sai laittaa paikallislehteen "lahjoitetaan monninpoikasia" ilmoituksen, niitä haettiin kymmeniä eikä ne koskaan loppuneet

Vierailija
9/20 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavaa, mitä liikkuu pään sisällä henkilöllä, jolle tuollainen on niin häiritsevää, että siitä pitää tehdä avaus keskustelupalstalle.

Mun hypoteesi on, että tyyppi joka pelaa golfia / seuraa hiihtoa / tekee ristikoita tai jolla on akvaarioharrastus saattaa jopa edustaa keskimääräistä fiksumpaa väestöryhmää. Tämä on myös oma perstuntuma, tosin tunnen lähinnä noita golffareita, ja he ovat kyllä kaikki aika lahjakkaita tyyppejä elämän muilla osa alueilla (pelitaidoista en tiedä kun en lajista mitään ymmärrä).

Jos pitää miettiä, minkälaisia aktiviteetteja on henkilöllä ”jonka päässä ei liiku mitään”, keksin aika paljon vaihtoehtoja noille luettelemillesi kiinnostuksenkohteille.

Vierailija
10/20 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkuu. Tietävät ainakin mitä haluavat tehdä ja tekevät niin :D

Vierailija
11/20 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, rakastan "tylsyyttä", sudokuja, sukkapuikkojen kilinää, kamomillateetä ja lukemista! Aidosti nautin niistä. Akvaariota en jaksaisi kylläkään hoitaa.

Mun vapaa-ajan kauhu olisi festarit tai joku muu ihmispaljous, jossa on kovia ääniä ja pitäisi olla sosiaalinen.

Vierailija
12/20 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä välität muiden elämästä?

Vierailija
13/20 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla Ap:n harrastuksista ja kiinnostuksenkohteista. Oon huomannut, että muiden intohimot häiritsevät usein siksi, että sitä omaa ei ole vielä löytynyt. Kun sitten itselle löytyy tärkeä harrastus, ymmärtää paremmin niitä mekanismeja, joita siihen ”hurahtamiseen” liittyy, ja tarve arvostella muita vähenee.

Vaikka kyseessä olisi ihan eri intressit, tajuaa kuitenkin, kuinka ihanaa on se ”oma juttu”’ ja itselle törkeän asian äärellä oleminen <3

Toivottavasti Ap löydät oman polkusi niin osaat paremmin arvostaa myös muiden matkaa.

Vierailija
14/20 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päikkärit ja puikkojen kilinä. Kirjat ja kamomillatee isosta kupista.

Kuulostaa täydelliseltä sunnuntailta.

Vierailija
15/20 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni kuulisin ap:n sunnuntain vietosta.

Mitä neuvoisit tätä kuvailemaasi henkilöä tekemään vaihtoehtoisesti? Minulla ei ole nykyään enää akvaariota, mutta minulla on koira. Muuten kyllä voisin olla tuo ap:n kuvailema henkilö, jota hän niin kovasti paheksuu.

Vierailija
16/20 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nillä mikään liiku.

Vierailija
17/20 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielelläni kuulisin ap:n sunnuntain vietosta.

Mitä neuvoisit tätä kuvailemaasi henkilöä tekemään vaihtoehtoisesti? Minulla ei ole nykyään enää akvaariota, mutta minulla on koira. Muuten kyllä voisin olla tuo ap:n kuvailema henkilö, jota hän niin kovasti paheksuu.

🥶🤭

Vierailija
18/20 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä välität muiden elämästä?

Ei oikein taida olla omaa.

Vierailija
19/20 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppoisissa harrastuksissa on justiinsa aikaa ja rauhaa mietiskellä kaikenlaista.

Typerä avaus

Vierailija
20/20 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla ei taida liikkua mitään järkevää päässä...

Esim. ristikoiden täyttö on hyvää aivojumppaa, akvaarion hoito hyvin opettavaista ja kalojen seuraaminen rauhoittavaa.

Sekä akvaariota, että ristikoita harrastava ystäväni usein istuu lukemassa takkahuoneessa akvaarion vieressä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi