Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilen, että Trumpilla ja vaimollaan on salaisia fetissejä makuuhuoneleikeissään

Vierailija
07.11.2021 |

Olenkohan hakoteillä? Nimenomaan tuosta Trumpista tulee heti mieleen tällaista..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruukkifetissi?

Vierailija
2/9 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista seksiä varmaankin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko, että heillä on vuosiin mitään leikkejä ollut. Sen verran ’järki’avioliitolta vaikuttaa ulospäin.

Vierailija
4/9 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen ettei heillä ole minkäänlaisia yhteisiä leikkejä makuuhuoneessa, nukkuvat eri huoneissa ja rouva lukitsee oman ovensa tiukasti joka ilta.

Vierailija
5/9 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän rouva tehnyt sopimuksen, ettei sen ainoan lapsen jälkeen tarvitse vaivautua samaan makuuhuoneeseen tai muuhun tilaan kovin intiimiin kanssakäymiseen.

Vierailija
6/9 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhutaan että Putinilla olisi Trumpista pissa-videoita. En ole itse nähnyt, niin hankala sanoa.

Vierailija
7/9 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko fetissit useinkin julkisia? Varmasti jotkut ihmiset tykkäävät niistä kertoa, mutta esim. mä en halua kuulla kavereideni fetisseistä. Jos nyt jollakulla julkisuuden henkilöllä onkin joku fetissi, niin antaa olla. Trumpia en arvosta ollenkaan, mutta eiköhän hänkin ole fetisseihinsä oikeutettu, olettaen, että niitä toteutetaan suostumuksellisesti.

Vierailija
8/9 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen aina uskonut että Melania tykkää ukostaan ja että heidän välinsä todellisuudessa ovat paljon lämpimämmät kuin mitä julkisuudessa annetaan ymmärtää.

Vierailija
9/9 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Herra pukeutuu vauvanvaatteisiin ja rouva nannyksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä