Epäilen, että Trumpilla ja vaimollaan on salaisia fetissejä makuuhuoneleikeissään
Olenkohan hakoteillä? Nimenomaan tuosta Trumpista tulee heti mieleen tällaista..
Kommentit (9)
Minä en usko, että heillä on vuosiin mitään leikkejä ollut. Sen verran ’järki’avioliitolta vaikuttaa ulospäin.
Epäilen ettei heillä ole minkäänlaisia yhteisiä leikkejä makuuhuoneessa, nukkuvat eri huoneissa ja rouva lukitsee oman ovensa tiukasti joka ilta.
Eiköhän rouva tehnyt sopimuksen, ettei sen ainoan lapsen jälkeen tarvitse vaivautua samaan makuuhuoneeseen tai muuhun tilaan kovin intiimiin kanssakäymiseen.
Huhutaan että Putinilla olisi Trumpista pissa-videoita. En ole itse nähnyt, niin hankala sanoa.
Ovatko fetissit useinkin julkisia? Varmasti jotkut ihmiset tykkäävät niistä kertoa, mutta esim. mä en halua kuulla kavereideni fetisseistä. Jos nyt jollakulla julkisuuden henkilöllä onkin joku fetissi, niin antaa olla. Trumpia en arvosta ollenkaan, mutta eiköhän hänkin ole fetisseihinsä oikeutettu, olettaen, että niitä toteutetaan suostumuksellisesti.
Minä taas olen aina uskonut että Melania tykkää ukostaan ja että heidän välinsä todellisuudessa ovat paljon lämpimämmät kuin mitä julkisuudessa annetaan ymmärtää.
Juu. Herra pukeutuu vauvanvaatteisiin ja rouva nannyksi.
Peruukkifetissi?