Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yhden yön suhteet useinkin sellaisia, että…

Vierailija
07.11.2021 |

… mies vain nopeasti tyhjentää kassinsa ja häipyy? Paino sanalla nopeasti.

Itselläni ei ollut villiä nuoruutta, vakiinnuin nuorena ja sen jälkeen ollut lähinnä suhteissa. Nyt tuli tilaisuus ihan random seksiin tuntemattoman kanssa ja kokemus oli sitten sellainen, että aika kylmäksi jätti.

Aloin myös miettiä että jos tuo on jollekin seksin perussuoritus niin olen ollut kyllä onnekas suhteissani kun olen saanut vähän enemmän.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vaan valita vastapuoli vähän tarkemmin että uskaltaa tehdä muutakin kun rynkyttää.

Tinderistä fiksun oloinen jätkä ja ensin treffit vaikka kävelylle että voi vähän tsekata. Sitten sänkyyn niin ihan hyvää tapaa tulla.

Vierailija
2/16 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ne on just sellaisia että panevat vaan, ei tule mieleenkään mitään uuta naiselle tehdä. Yök jyystöjä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan parempi että nainen uskaltaa kysyä etukäteen munan koon ja keston.

Vierailija
4/16 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää vaan valita vastapuoli vähän tarkemmin että uskaltaa tehdä muutakin kun rynkyttää.

Tinderistä fiksun oloinen jätkä ja ensin treffit vaikka kävelylle että voi vähän tsekata. Sitten sänkyyn niin ihan hyvää tapaa tulla.

Valitettavasti miesten kaulassa ei ole lappusia "haluan vaan panna, viis naisesta" tai "tässä mies joka haluaa myös naiselle nautintoa".

Vierailija
5/16 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä homma hoidetaan asiallisesti loppuun asti. 2-3 varvia ja hellyyttelyt, suukottelut sekä koskettelut myös. Settiin menee aikaa 2-4 tuntia.

Vierailija
6/16 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä homma hoidetaan asiallisesti loppuun asti. 2-3 varvia ja hellyyttelyt, suukottelut sekä koskettelut myös. Settiin menee aikaa 2-4 tuntia.

Okei, no eipä ole kohdalle vielä sattunut!

Vierailija
7/16 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi välittäisin yhden illan jutussa naisesta, kun hän on minulle tuntematon enkä ole hänen kanssa missään tekemisissä seksin jälkeen? WFB-tyttöjen nautinto on sitten toinen juttu. Mies24

Vierailija
8/16 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ne ovat olleet yhtä poikkeusta lukuunottamatta oikein hyviä ja monipuolisia seksikertoja. Näköjään on osunut hämmästyttävä tuuri.

N

Vierailija
9/16 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti joo. Pitkäaika viimekerrasta nii saattaa käyä ettei juuri kumpikaan saa oikeen mitää, ja naine lähtee suihkuu ja antaa ymmärtää että ois hyvä ko ois pois ku tulee takasi. Ei sinänsä saa etes mahollisuutta

Vierailija
10/16 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan helposti ja monella tapaa, mutta ei siinä juuri ehdi vauhtiin mukaan jos se setti on 5 min sormetusta ja samalla epätoivoista munan nostatusta ja sitten 2min pikapano. Ajattelin että se on joku alkulämppä, mut kaveri sanoikin että juu, hän tästä sitten lähteekin. :D

Ap

Vierailija
11/16 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikapanot tinder hutsujen kanssa on parhaita, eikä edes maksa mitään.

Paljon tuntuu olevan puutteessa eläviä epätoivoisia munahaukkoja liikenteessä.

Vierailija
12/16 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi välittäisin yhden illan jutussa naisesta, kun hän on minulle tuntematon enkä ole hänen kanssa missään tekemisissä seksin jälkeen? WFB-tyttöjen nautinto on sitten toinen juttu. Mies24

Paljonkos sulle maksais, vaikka ystävällisesti hoitelisit naisenkin? Saithan itsekkin.

Älkää sitten ihmetelkö kun ette saa.

Vierailija
13/16 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä ne on just sellaisia että panevat vaan, ei tule mieleenkään mitään uuta naiselle tehdä. Yök jyystöjä vaan.

Kyllä itse olen saanut kokeilla uuttakin, mutta se kannattaa ottaa esille. Itse sanoin että haluaisin kokeilla sitä että minä olisin kerrankin se joka määrää tahdin ja sain luvan sitoa miehen sänkyyn ja hoidellä hänet ja itseni niinkuin itse halusin. Eli pientä kiusoittelua alkuun, kielellä ja käsillä, jonka jälkeen hidasta ratsastamista etu ja takaperin, kunnes tuli ensimmäinen laukeaminen hänelle (liian aikaisin mielestäni). Sitten uudet kiusoittelut ja uusi ratsastustunti vähän vauhdikkaammin. Tämä sitten jo päättyi myös minun orgasmiin ennenkuin mies laukesi. En ollut kuitenkaan saanut tarpeekseni, joten kolmas kerta samalla aloituksella, mutta sen jälkeen sainkin sitten ratsastella itselleni kolme orgasmia, eikä mies enää lauennut ollenkaan.

Tämän jälkeen irroittelin hänet ja suihkun jälkeen sitten palkkioksi hoitelin hänellekin sen kolmannen orgasmin käsilläni. Eli kaikki on mahdollista kunhan avaa suunsa.

Vierailija
14/16 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti miesten kaulassa ei ole lappusia "haluan vaan panna, viis naisesta" tai "tässä mies joka haluaa myös naiselle nautintoa".

Kyllä sen aika selvästi näkee onko tyyppi keräämässä pilluja vai harrastamassa seksiä. Voi esim. jutella etukäteen mitä kumpikin haluaa.

Vierailija
15/16 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta tuollaisesta, päinvastoin on ollut ihania yhden illan juttuja.

Viimeisin hiero jalat ja nuoli varpaatkin, soitteli kitaralla kauniita säveliä, ylisti ja pani hyvin monta kertaa.

Olisi kyllä kamalaa, jos olisi joku kylmä jyystäjä joka vaan lähtisi heti panon jälkeen. Osaan varmaan haistaa sellaiset tai sellaiset ei kiinnostu minusta, kun ei ole tullut sellaista vastaan.

- Ikisinkku nainen, kokemusta useammasta yhden illan jutusta

Vierailija
16/16 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikapanot tinder hutsujen kanssa on parhaita, eikä edes maksa mitään.

Paljon tuntuu olevan puutteessa eläviä epätoivoisia munahaukkoja liikenteessä.

Kaksinaismoralismin määrä tässä... Vai sanotko myös itseäsi hutsuksi ja epätoivoiseksi pilluhaukaksi? Pikapanoja tinderistä kuitenkin metsästät kuten nuo naisetkin. Samanlainen olet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä