Mikä on kamalin asia mitä teille on sanottu seksin aikana?
Kommentit (30)
Kesken peppu seksin takaapäin; sun peräreikä tarvitsee valkaisun 😡 Meni maku koko touhuun vaikka tuntuikin muuten hyvältä.
Käy katsomassa ettei paisti pala uunissa karrelle.
"pikku hutsu" varma fiiliksen tappaja
Ei ehkä kamalinta mutta nolointa, ja tappoi kyllä fiiliksen molemmilta sillä kertaa. Olin alle kaksikymppinen, ja sheivannut ensimmäistä kertaa elämässäni posliiniksi. No sehän ei mennyt ihan niin kuin Strömsössä, ja lopputuloksena koko häpykumpu helotti täynnä punaisia näppyjä. Partneri oli innolla aloittamaisillaan nuolemista, kunnes nähtyään mun alapään kysyi hetken vaivautuneen hiljaisuuden jälkeen inhoava ilme kasvoillaan että onko mulla joku tauti. Olisi tehnyt mieli vajota maan alle.
Sanaton tunnelmanlaskija oli muikeasti lemahtanut pieru kesken panon takaapäin. Nauratti pidätellä henkeä ja samalla jatkaa työntelyä astetta paria löysemmällä kullilla.
Haluatko, että panen sua pers..seen.
Milloin sä maalaat ruon makuuhuoneen katon ?
Voi hitto , olen tosi märkänä. Odota, käyn vähän kuivaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä on kamalaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä on kamalaa?
Että nainen lähtee parhaalla hetkellä kuivaamaan itseään vessaan? Mitähän miehen erektiolle tuppaa käymään kun kesken hommien nainen hipsii vessaan täysin turhan takia?
Ja kun se on vaan tosi kiihoittavaa että nainen on märkänä, ei se ole mikään huono asia mitä pitäisi korjata millään tavalla. Nainen voisi paremminkin sanoa että kylläpä on kiimainen olo ja tosi märkänä, pane nyt senkin sonni kunnolla niin että limat lätisee!
Elinikäinen trauma lähinnä että nainen pakenee sängystä sen takia että on todella kiimoissaan.
Pelkkää kehua on vaan hoettu, jotain oon tehny aina hyvin
M 55