Eikö naisia muka nolota takaa
Päin asennossa kun mies pystyy vilkuilemaan halutessaan myös "sitä" pienempää reikää?
Kommentit (16)
Taas sä näitä hosämofantasioitas höpötät. Mene tunkemaan jotain kivaa sinne sun omaan pieneen reikääsi ni ei tarvi täällä jankata.
Vierailija kirjoitti:
Ja mieti ap, mies voi vaikka vähän koskea siihen! Mitäs sit??
Juuri näin. Joskus oikein ohjaan miehen käden pepulle ja kohta siellä onkin jo peukku sisällä.
Tosi hurjaa!
Mua ainakin nolottaa, ja siksi harrastankin sitä vain pimeässä. Itse mietin myös tuoksahtaako jotenkin.
Minä taas en ole vielä kertaakaan persereikää nähnyt takatyöntöhommissa.
Jokaisellahan on persusreikä, myös siis naisilla. Ei olla umpioita, vaikka varmaan vielä joku sitäkin meiltä vaatis.
Vierailija kirjoitti:
Ja mieti ap, mies voi vaikka vähän koskea siihen! Mitäs sit??
Minä kun ensimmäistä kertaa koskin niin innostui aika paljon. Panin takaapäin ja aloin peukalolla kosketella kakkosta. Hivelin läheltä ja välillä painoin sormella vähän reikää. Laitoin liukkaria ja siinä kohtaa tiesi että sormi menee peppuun. Ei estellyt niin painon peukalon sisään.
Sai melkein heti voimakkaan orkun. Tunsin sormessakin kun pyllykin supisteli. Tulin siinä samalla itsekkin. Vähän myöhemmin sain siltä tosi hurjan pyynnön. Pyysi että pane mua joskus perseeseen. Laita paljon liukkaria ettei satu. Tulihan sekin tehtyä.
Ei ”se” nolota.