Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka oikeesti viitsii käydä salilla 4-5 krt vko???

Vierailija
20.01.2015 |

onhan sitä muutakin kuntoilutapaa, mitä punttien nostoon voi yhdistää. Vähän vaihtelua nääs.

liikun itsekin 4-5 krt viikossa, mutta monipuolisesti. Juoksua, salia, uintia, kahvakuulaa ja tanssia.

mutta kukin tavallaan. Itse en kestäisi!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:02"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 17:51"]

Siitä tulee rentouttava tapa. Nollaa pään töiden jälkeen. Eli töistä salille, siellä juoksumatolla juoksua, lihaskuntoharjoituksia ja sitten suihkun kautta saunaan. Kaikessa rauhassa saunoo. Välillä käy jäähdyttelemässä ja takaisin saunaan. Sitä tuntee kuinka stressi valuu pois. Jaksaa sitten kotonakin olla rennompi.

[/quote]

kuka sun lapset hakee päiväkodista ja hoitaa siihen asti, kun voit rentona kotiutua?
[/quote]

Vuorotellen miehen kanssa. Minä menen kuntosalille joka toinen päivä, mies joka toinen päivä.

Vierailija
2/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta kuin salillakäynti. Kävisin 4-5 kertaa jos voisin. Voin käydä vain 2 kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Valitettavasti terveydellisistä syistä en voi niin tehdä. On niin pahana tuo lorvikatarri.

Vierailija
4/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa hieman lihasta, niin 2krt. ei riitä esim tälläiseen... http://naturalbody-228.jpg

Vierailija
5/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ;). Käyn myös lenkillä salin lisäksi 4-6xvko. Liikunnasta saa lisäenergiaa ja jaksaa pyörittää tätä "palettia".

Vierailija
6/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 17:46"]

Jos haluaa hieman lihasta, niin 2krt. ei riitä esim tälläiseen... http://naturalbody-228.jpg

[/quote]

yöks!

ja kuka ihme haluaa olla ton näköinen!

Vierailija
7/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, mutta käyn ryhmäliikuntatunneilla salilla, eli en varsinaisesti puntteja nostelemassa kuin kerta tai kaksi viikkoon. Pari kertaa viikossa käyn bodypumpissa, sitten kerran jossain kroppajumpassa ilman painoa, vaihdellen corea ja erilaisia bodyjuttuja. 1-2 kertaa viikossa venyttelemässä, toiseen venyttelyyn sitten yhdistän sen oman punttipäivän. Lauantaisin käyn sekä uimassa että bodypumpissa tai salilla. Sunnuntaisin käyn pitkällä lenkillä. Hyötyliikuntaa saan työmatkoista, jotka kävelen kotiinpäin aina reippaasti. Mulla on aikaa, kun ei ole pieniä lapsia. Hiihtämään pitäisi päästä, silloin jää salilla käynti vähemmäksi, mutta ei ole täällä päin lunta tarpeeksi. 

Vierailija
8/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen harrasta sellaista liikuntaa kuin pystyy ja haluaa. Lepopäivä(t)kin on hyvä huomioida. :) Itse urheilen 6 päivänä viikossa (toisinaan 2 treeniä/päivä), mutta  pääasiassa vain yksi sali/kuntopiiripäivä kuuluu treeniohjelmaan.  Monipuolisesti muuten pyöräilyä, juoksua ja uintia. 

Monet paljon salilla treenaavat varmasti jakavat treenien painotusta eri päiville, mene ja tiedä. Jalkapäivä jne.. 

Vierailija
9/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen salitreenin 5 kertaa viikossa, uinti yhtenä päivänä ja yksi on vapaa päivä. Toisinaan tympäisee, mutta teen silti.

Vierailija
10/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tulee rentouttava tapa. Nollaa pään töiden jälkeen. Eli töistä salille, siellä juoksumatolla juoksua, lihaskuntoharjoituksia ja sitten suihkun kautta saunaan. Kaikessa rauhassa saunoo. Välillä käy jäähdyttelemässä ja takaisin saunaan.
Sitä tuntee kuinka stressi valuu pois. Jaksaa sitten kotonakin olla rennompi.

Vierailija
11/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vaikea ymmärtää kuka, en minä ainakaan. Kerran tai kaksi saan rutistettua itseni jumppaan per viikko kun on kuntokuuri päällä, mutta on se niin urpoa hommaa, että pitää tietoisesti koko ajan tehdessään muistaa syy siellä olemiseen.

Vierailija
12/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla kävijöitä on kahta sorttia. Joillekin on tullut intohimo treenaamiseen ja jotkut käy vain siksi, että pysyy jonkinlaisessa kunnossa. Kumpi täällä on suositumpi muoto?

Vierailija
13/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppaajat hei, ryhmäliikunta ei ole salilla käyntiä tai punttien nostoa vaikka niitä usein kuntosalin kanssa samassa rakennuksessa järjestetäänkin.

Vierailija
14/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi minä kävisin niin mielelläni jos ehtisin. Ihana fiilis vetää ittensä piippuun salilla, ei samaa fiilistä saa jostain lenkkeilystä, tanssista tai kahvakuulasta.

Vierailija
15/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 17:57"]

Jumppaajat hei, ryhmäliikunta ei ole salilla käyntiä tai punttien nostoa vaikka niitä usein kuntosalin kanssa samassa rakennuksessa järjestetäänkin.

[/quote]

No niinhän mä just sanoin. 

Vierailija
16/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyrkkeilyurani loppui 1998, olen siitä asti käynyt salilla 3-6 kertaa viikossa, enkä ole vielä kyllästynyt. Huvinsa kullakin. T. 43v mirs

Vierailija
17/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 17:51"]

Siitä tulee rentouttava tapa. Nollaa pään töiden jälkeen. Eli töistä salille, siellä juoksumatolla juoksua, lihaskuntoharjoituksia ja sitten suihkun kautta saunaan. Kaikessa rauhassa saunoo. Välillä käy jäähdyttelemässä ja takaisin saunaan. Sitä tuntee kuinka stressi valuu pois. Jaksaa sitten kotonakin olla rennompi.

[/quote]

kuka sun lapset hakee päiväkodista ja hoitaa siihen asti, kun voit rentona kotiutua?

Vierailija
18/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävisin, jos en haluaisi harrastaa muutakin. Salista maksan kuukausimaksua, joten juuri siellä käyn lähinnä sen takia, mutta harrastan lisäksi musiikkia ja teatteria, joihin myös pitää repiä aikaa. Ja siellä kotonakin ois hyvä näyttäytyä välillä. Mutta teen kyllä salilla joskus pelkän kahvakuulatreenin, toisinaan täysin aerobisen jne. Eli ei kaikki ole sitä punttien hivelyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi