Vinkatkaa kasvojen puhdistustuote (ja voiteet) rutikuivalle iholle
Kasvojen iho ihan hilseilee, melkein kuoriutuu jostain kohtaa, kutisee, punoittaa ja ärtyy.
Vinkatkaa puhdistustuote (ja kasvovesi) sekä yöksi levitettävä ravitseva voide päiväksi meikin alle helpommin imeytyvä :( Meikkaamattomuus ei työpäivinä tule kysymykseen.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen saanut parhaimman avun Avenen Hydrance intense seerumista. Se on aivan ohutta, mutta kosteuttaa paremmin kuin mikään muu, mistä olen apua etsinut. Mutta ihoni on lähinnä pintakuiva, ei rutikuiva.
Minäkin menisin ongelmaiholla apteekkiin. Jos on tosi rutikuiva, niin kokeileIsin pahaan kohtaan Louis Widmerin hajusteetonta silmänympärysvoidetta. Se liila purkki, ei tuubi. Se on tosi paksua. Sitä pahalle alueelle, ei koko kasvoille
Kiitos korealaisista vinkanneelle. Tämä ikääntyvä iho tilaa seuraavaksi kaikkea kolmea!
Jatkan
Louis Widmer näköjään itsekin suosittelee käytettäväksi naamioin tavoin kuiville kasvoille
https://www.louis-widmer.com/fi_FI/tuote/silmaenympaerysvoide/
Kuivaan ihoon harvoin on ratkaisuna paksumpi ja rasvaisempi voide. Iho kaipaa myös "vesikosteutta", joten lähtisin eteenpäin lisäämällä rutiiniin runsaasti kosteuttavaa kasvovettä (joko suihke suoraan kasvoille tai käsien kautta painellen), päälle seerumi, vasta sen jälkeen voide ja tarvittaessa vielä öljyä päälle. Kaikki kuivattavat pesuaineet (geelit) myös vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Kuivaan ihoon harvoin on ratkaisuna paksumpi ja rasvaisempi voide. Iho kaipaa myös "vesikosteutta", joten lähtisin eteenpäin lisäämällä rutiiniin runsaasti kosteuttavaa kasvovettä (joko suihke suoraan kasvoille tai käsien kautta painellen), päälle seerumi, vasta sen jälkeen voide ja tarvittaessa vielä öljyä päälle. Kaikki kuivattavat pesuaineet (geelit) myös vaihtoon.
Tuo riippuu varmaan ihosta. Minulla on tosi, tosi kuivat silmänympärykset. Olen kokeillut sataa voidetta. Moni suosittelee Avenen voidetta, ja vaikka laitoin vähän tai paljon, vaikka kuinka kauan, niin ei auttanut. Ainoa, mikä auttoi on tuo Widmerin paksu voide sekä Cliniquen all about eyes rich. Ne ovat molemmat paksuja.
Mutta sen olen kuullut, että ärtyneelle iholle ei kannattaisi laittaa paksua voidetta. Silmäni eivät ole ärtyneet, vain kuivat.
20
Vierailija kirjoitti:
Minä olen saanut parhaimman avun Avenen Hydrance intense seerumista. Se on aivan ohutta, mutta kosteuttaa paremmin kuin mikään muu, mistä olen apua etsinut. Mutta ihoni on lähinnä pintakuiva, ei rutikuiva.
Minäkin menisin ongelmaiholla apteekkiin. Jos on tosi rutikuiva, niin kokeileIsin pahaan kohtaan Louis Widmerin hajusteetonta silmänympärysvoidetta. Se liila purkki, ei tuubi. Se on tosi paksua. Sitä pahalle alueelle, ei koko kasvoille
Kiitos korealaisista vinkanneelle. Tämä ikääntyvä iho tilaa seuraavaksi kaikkea kolmea!
Ilmeisesti silikonipitoiset ja hajustetut tuotteet miellyttää.
Lopeta kasvojen puhdistaminen ja rasvaaminen. Muutamassa viikossa ihosi on kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti silikonipitoiset ja hajustetut tuotteet miellyttää.
Avenessa voi olla hajustetta, mutta ei haise nenään. Widmeriä saa hajustettuna ja hajustettomana, mutta itse ostan jälkimmäisen.
Silikonista en osaa sanoa, en osaa lukea tuoteselosteita. Tiedän vain sen, että näistä kahdesta olen saanut eniten apua. Ihoon pysynyt hyvänä myös sen jälkeen, kun käyttö lopetettu. Jos on silikonia, niin ehkä se on se juju? Sitoo kosteuden alleen?
Miettiikö kukaan sitä kemikaalilastia minkä hankaatte naamaanne?
Vierailija kirjoitti:
Lopeta kasvojen puhdistaminen ja rasvaaminen. Muutamassa viikossa ihosi on kunnossa.
Olen huomannut saman. Tässä etätöissä ollessani ja masentunutkin olen lopettanut ihonhoidon ja meikkauksen. Harvoin enää ongelmia. Ennen lehahteli silmäluomet kuiviksi jne. Välillä puhdista silti. Käytän ivy aian (vai mikä olikaan) puhdistusöljyä, sen jälkeen jotain kosteuttavaa kasvovettä tai hoitosuihketta ja Elizabeth Ardenin ihonhoitoöljyä kosteutta sitomaan. On auttanut.
Vierailija kirjoitti:
Miettiikö kukaan sitä kemikaalilastia minkä hankaatte naamaanne?
Mitä haittaa siitä kemikaalilastista on?
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan sitä on puhdistaa, jos käyttää meikkiä.
Puhdistukseen aqalan-L. Tai joku muu pesusvoide.
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä olisi erityisen kosteuttava kasvovesi?
Mulla toimii tällä hetkellä parhaiten Nivea soft ja Lidlissä myytävä Cienin vastaava voide. Ne on ainoat rasvat jotka jättää ihon kosteutetun tuntuiseksi. Öljyt on kans hyviä, mutta mun nenä on hilseilevän kuivuuden lisäksi myös epäpuhdas ja rasvainen, eikä öljyt tunnu siihen sopivan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä olisi erityisen kosteuttava kasvovesi?
Esim. Tämä. Hajusteeton ja kotimainen eikä sisällä mitään turhaa.
https://laponieskincare.com/fi/products/toner-spray
Minulle ainakin aikaisemmin parjattu Holika Holika toimii paljon paremmin kuin kalliit tuotteet. Olen kokeillut Cliniquen tuotteita, Lancomen, L’orealin, COSRX:n, Mizonin, Misshan, Lumenen, Baborin, Skincityn, Biothermin, Body Shopin, Clarinsin, Dr. Hauschkan, Diorin, Avenen, Acon, La Roche Posayn ja ties kenen tuotteita, mutta mikään ei ole auttanut. Kosmetologit ovat olleet apuna, eivät ole löytäneet sopivia tuotteita pintakuivalle atopiselle iholle. Ainoastaan Holika Holika toimii, joten käytän sitä. Varmaan tosi yksilöllistä, eri ihmisille toimivat eri tuotteet. N30
Vierailija kirjoitti:
Minulle ainakin aikaisemmin parjattu Holika Holika toimii paljon paremmin kuin kalliit tuotteet. Olen kokeillut Cliniquen tuotteita, Lancomen, L’orealin, COSRX:n, Mizonin, Misshan, Lumenen, Baborin, Skincityn, Biothermin, Body Shopin, Clarinsin, Dr. Hauschkan, Diorin, Avenen, Acon, La Roche Posayn ja ties kenen tuotteita, mutta mikään ei ole auttanut. Kosmetologit ovat olleet apuna, eivät ole löytäneet sopivia tuotteita pintakuivalle atopiselle iholle. Ainoastaan Holika Holika toimii, joten käytän sitä. Varmaan tosi yksilöllistä, eri ihmisille toimivat eri tuotteet. N30
Ap:lla herkkä ja ärtynyt iho, joten kannattaa kiertää alkoholipitoiset ja hajustetut silikonipommit kaukaa. Varmasti osalle ihmisistä voi sopiakin, mutta tuolla hinnalla saa parempiakin tuotteita.