Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuotteita kannattaa ostaa Lidlistä?

Vierailija
20.01.2015 |

Olen kuullut kehuttavan ainakin Lidlin perunamuusijauhetta ja "hampurilaispihvejä". Minkä merkkisiä ovat?

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:42"]

Teenkin yleensä pihvit ja perunamuusit ihan itse. Lähinnä ajattelin jos "hätävaraksi" jemmaan itselleni. En ole joka päivä niin energinen. Ja siis tosiaan, kertokaa omat suosikkituotteenne.

[/quote]

Hätävarana on minullakin tuota lidlin muusijauhetta ja yhden satsin koemielessä tein, kun sitä niin on kehuttu. Kyllähän se jauhomuusisarjassa maineensa ansaitsee, se nimittäin hakkaa kaikenmaailman mummonmuusit satanolla, mutta sehän onkin kokonaan aidoista perunoista tehty. Ei siitä kuitenkaan omatekemän aidon muusin haastajaksi mielestäni ole, mutta hätävarana ja kiireeseen oikein kelpo tuote.

Niin ja aloittajalle tiedoksi, että tuotteen nimi tai merkki on Harvest Basket ja löytyy melko läheltä kassoja, samasta hyllystä kuin pastat, jollen ihan väärin muista. Punainen pahvilaatikko kyseessä.

Vierailija
2/74 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonekalut, työkalut ja jotkut vaatteet vaikuttavat äärimmäisen laadukkailta. Elintarvikkeet vaikuttavat hieman epäilyttäviltä ja ne jätän suosiolla hyllyyn. Suosin ennemmin kotimaisia ruokatuotteita muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:lla mainostaminen kielletty! Lapin polttajien varsinkin.

Vierailija
4/74 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käytössä Lidlin puhdistusmaito, kasvovesi, yövoide, silmänympärysvoide ja käsivoide. Tykkään. Varsinkin hinnasta. Kuka tietää kuuluuko Lidlin valikoimaan meikkejä (esim. Saksassa)?

Vierailija
5/74 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsut on halpoja

Vierailija
6/74 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 21:06"]

Kortsut on halpoja

[/quote]

Elatusmaksut ei.

Vierailija
7/74 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:37"]

Kannattaa tehdä itse hampurilaispihvit ovat terveellisempiä

[/quote]

Lidlin pihveissa ei ole muuta kuin lihaa. Tykkään käyttää niitä joskus, hyvä hätävara pakastimessa.

Vierailija
8/74 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gluteenittomat pastat. Alle 2 €/pkt. On hyviä!

Vierailija
9/74 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 21:02"]Mulla on käytössä Lidlin puhdistusmaito, kasvovesi, yövoide, silmänympärysvoide ja käsivoide. Tykkään. Varsinkin hinnasta. Kuka tietää kuuluuko Lidlin valikoimaan meikkejä (esim. Saksassa)?
[/quote]
Lidukalla tulee aina kausittain jotain meikkejä myyntiin, esim. luomivärejä, kynsilakkaa, maskaraa ja huulipunia. Itse olen ostanut vain jälkimmäisiä, mutta ne tuoksuu niin järkyltä etten voi käyttää vaikka ovatkin ok laatuisia hintaansa nähden :/

Vierailija
10/74 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan lidlistä maitoa (kevyt- ja kevyt laktoositon), naudan jauhelihaa, maustatonta broileria, oivariinia, leikkeleitä, pakastejauhelihapihvejä, esipaistettuja patonkeja, hapankorppua, paahtoleipää, maustamatonta jogurttia (10% rasvaa), kermaa, smetanaa, hedelmiä (omenaa, banaania, liemettejä, granaattiomenaa, sitruksia kuten klementiinejä), porkkanaa, erilaisia paprikoita, salaattia, kaalia, kesäkurpitsaa, tomaattia ja kurkkua. Kissalle raksuja (iso pussi 2,29e) ja Latz-märkäruokaa (3,45e, muualla 3,99e), etikkaa, oliiviöljyä, teetä, kaakaota, vehnäjauhoja, hiivaa (tuore), pakasteherneitä, tulitikkuja, mustaa makkaraa, kananmunia (10kpl 1,09e) ja paljon muuta. Se vaaleanpunaisessa paketissa oleva wc-paperi on tosi hyvää. Ainut mikä siellä ei ole hyvää mun kokemuksella, on perunat. Ne ostan s-marketista.

Vierailija
11/74 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillot, tuoremehut, tummapaahtoinen kahvi, juustot, hedelmät ja kasvikset, pihvikarjan jauheliha, serranon kinkku, säilykkeet, rasvaton jogurtti, kreikkal. Jugurtti, rahka, mozzarellapallot, riisit, spaghetit, luomuvoi,

oliiviöljyt - tässä muutama asia, miksi suunnistan Lidliin.

Vierailija
12/74 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 17:07"]

Niin tuo perunamuussijauhe on kyllä hyvää, ei maistu pahalle. Halvat suklaat 50-70 senttiä/ 100 g. sipsipussi 87 senttiä/200 grammaa.Jaffakeksejä myös 87 senttiä pakkaus (kaksi rullaa, yhdessä pakkauksessa). Cola 1,68 senttiä/2l. Halvaksi tuleee. Toivottavasti saa Lidli pizzojensa hinnat alas, olivat vielä halpoja muutama vuosi sitten. T. mies.

[/quote]

Nuo Lidlin jaffakeksit on aivan kamalan makuisia ja ovat myös kooltaan pienempiä kuin esimerkiksi LU:n keksit. 

Vierailija
13/74 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. kylmäsavulohifileet TODELLA hyviä, suolaliha- ja rosvopaistileikkeleet, krutongit, mozzarella ja feta, maito, kokis, vessapaperi. Ja tässä vain muutamia huippuja mitä ostan Lidlistä ♥

Vierailija
14/74 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammakkokarkit.

Vierailija
15/74 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy katsomassa

Vierailija
16/74 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunamuusi jauheesta? Hyi hitto :)

Vierailija
17/74 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä itse hampurilaispihvit ovat terveellisempiä

Vierailija
18/74 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantut, munakoisot, sellerit, retiisit, fenkolit, kaikki kaalit, bataatit ja herkkusienet tulevat ekaksi mieleen. Tokaksi tuoremehut kylmähyllystä sekä juustot. Myös ruokaöljyt ovat hinta-laadultaan hyviä, samoin vihannessäilykkeet.

Vierailija
19/74 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussitee, pikakahvi, vehnäjauhot, maito, margariini, voi, kokolihaleikkeleet, hevi osastolta mitä vaan, ketsuppia lasipullossa, herttua sinappia tuubissa, juustoja kaiken sorttisia, vessapaperi lilassa paketissa, appelsiinimehu lasipullossa. Siinä noita, aika samat näkyy olevan kaikkien kärryissä. Ai niin, kreikkalainen/turkkilainen jukurtti.

Vierailija
20/74 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa. J.D. Grossin tummat levyt, 1,69 e. Hyvää ja halpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme