Missä vaiheessa tapailua poistaisitte tinderin?
Olen tapaillut erästä miestä 5 viikkoa johon tutustuin tinderissä.
olemme tavanneet yli 10 kertaa ja seksiäkin on on ollut monta kertaa.
läheisyyttä ja pussailua on paljon. olemme myös yöpyneet toistemme luona.
itse poistin tinderin 3vk jälkeen jolloin totesin miehelle että en halua etsiä muita samanaikaisesti. mies vain toteai että tutustutaan rauhassa sillä emme tunne vielä toisiamme.
olen saanut selville että mies on edelleen tinderissä ja käy siellä päivittäin. en tiedä tapaileeko muita.
missä vaiheessa tapailua olisi suotavaa odottaa myös miehen poistavan tinderin? en halua ottaa asiaa vielä puheeksi miehen kanssa jotta en vaikuta liian epätoivoiselta.voihan se olla että se ei edes halua minun kanssa mitään kummempaa mutta pitää varalla sen aikaa kunnes löytyy kiinnostavampi.
mielipiteitä?
Kommentit (6)
Käytättekö kondomia? Tiedäthän, että myös suuseksissä on suojauduttava? Milloin miehellä on viimeksi ollut muita suhteita? Sukupuolitautitesteistä saadaan luotettava tulos, kun on kulunut 3 kk viimeisestä suojaamattomasta seksistä. Tiedäthän, että klamydia voi olla oireetonkin ja aiheuttaa lapsettomuutta. Testeihin?
Terveisin, Ankara täti
Nooo ei 5 viikkoa nyt välttämättä ole vielä sellainen aika, että omistaudutaan eli poistetaan niitä tindereitä. Keskity siihen, että teillä on hauskaa yhdessä ja opit tuntemaan tämän ihmisen, älä hänen puhelimeensa. Sitten jos päätätte virallistaa tuon tapailun, niin silloin on oikeus alkaa asettamaan vaatimuksia. Mutta voisihan se hyvin tapailla muita ilman tindereitä, kun ei mitään ole vielä sovittu.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 13:49"]
Käytättekö kondomia? Tiedäthän, että myös suuseksissä on suojauduttava? Milloin miehellä on viimeksi ollut muita suhteita? Sukupuolitautitesteistä saadaan luotettava tulos, kun on kulunut 3 kk viimeisestä suojaamattomasta seksistä. Tiedäthän, että klamydia voi olla oireetonkin ja aiheuttaa lapsettomuutta. Testeihin?
Terveisin, Ankara täti
[/quote]
Kyllä on käytetty kondomia.
-ap
Mies käy päivittäin tinderissä (etsimässä uusia, parempia panoja). Haloo, ei se ole kiinnostunut susta.
Mä poistinvajaa 2kk tapailun jälkeen. Kerroin tästä miehelle ja hän poisti oman Tinderinsä samana iltana.