Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä piirteet ihmisessä raivostuttavat sinua?

Vierailija
20.01.2015 |

-Ilkeys

-Epäystävällisyys

-Arvostelu

-Narsismin piirteet

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sie

Vierailija
2/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskahousuilu ja työttömänä luuserointi ja masentelu. MITEN SITÄ STRESSIÄ VOI OLLA JOS EI TARVITSE TEHDÄ MITÄÄN?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 09:25"]sie
[/quote]
Karjalaiset jotka käyttävät sie ja mie sanoja. Kuulostaa niin lapselliselta aikuisen suusta. Muutenkin ovat ärsyttävän tekopirteitä ja lihavia.

Vierailija
4/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskantärkeys ja pikkumaisuus. Veemäinen luonne.

Vierailija
5/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ITSEKKYYS ON KAIKEN SUOLA

Vierailija
6/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaus, päättämättömyys, toisen päälle puhuminen, kiroilu, junttimaisuus, maalaisjärjen puuttuminen... Jne. Nii, ja stadilaiset pullamössö-ihmiset, jotka valuis maahan jos kengässä olisi reikä. T: Mie

Vierailija
7/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttyyrius, anteeksipyytelevä olemus, mielistely. Se, että esittää tyhmää ja avutonta.

Vierailija
8/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää jostain syystä yhden kaverin todella flegmaattinen olemus. Puhe on sellaista todella hidasta märinää ja liikkeet ja eleet myös todella hitaita. Itse olen aika energinen eikä mulla riitä kärsivällisyys odottaa minuutteja, että joku saa yhden lauseen sanottua. Flegmaattisuuden lisäksi hän on myös käsittämättömän pessimistinen ja tämä yhtälö saa mut välillä ihan raivon partaalle ja tekisi mieli jotenkin "ravistella hereille" tää tyyppi. Yritän olla hänen kanssaan mahdollisimman vähän tekemisissä, mutta yhteisten kavereiden takia joudun välillä sietämään häntä.

Vierailija
9/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekkyys, besserwisseröinti, liian korkea moraali. moraalilla tarkoitan siis pikkuasioita tässä eli on tarkkaa että tekee kaiken "oikein" ja korjaa muita jotka tekevät "väärin" koko ajan. esim. saatan ajatella että kävelenpä tuon puiston poikki vaikka on kielletty tai en odota punaisissa valoissa turhaan jos ketään ei tule. niin jotkut ei todellakaan voisi poiketa moisista säännöistä. aina ei jaksa olla niin järkevä. joooojoo saarnaa pukkaa, se puisto voi olla syystä suljettu ja joojoo liikenneturvallisuus ja oma vastuu.. keep it to yourself

Vierailija
10/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 09:13"]

-Ilkeys

-Epäystävällisyys

-Arvostelu

-Narsismin piirteet

[/quote]

Nuo ovat kaikki työttömiä haukkuvien luonteenpiirteitä, joihin lisäisin vielä raukkamaisuuden ja epärehellisyyden, ahneuden ja laiskuuden.

Vierailija
11/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ne piirteet, jotka ärsyttävät itsessänikin itseäni. Me kaikki toimitaan toistemme peileinä, vaikka ei sitä tiedostettaisikaan. Tekin huomaatte saman, jos mietitte noiden vastausten jälkeen hieman itseänne.

Vierailija
12/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 10:07"] itsekkyys, besserwisseröinti, liian korkea moraali. moraalilla tarkoitan siis pikkuasioita tässä eli on tarkkaa että tekee kaiken "oikein" ja korjaa muita jotka tekevät "väärin" koko ajan. esim. saatan ajatella että kävelenpä tuon puiston poikki vaikka on kielletty tai en odota punaisissa valoissa turhaan jos ketään ei tule. niin jotkut ei todellakaan voisi poiketa moisista säännöistä. aina ei jaksa olla niin järkevä. joooojoo saarnaa pukkaa, se puisto voi olla syystä suljettu ja joojoo liikenneturvallisuus ja oma vastuu.. keep it to yourself
[/quote]

niin ja tästä vielä eli tuo toisten korjaaminen rasittaa ihan suunnattomasti. siis kyllä itsekin huomaan että joskus ihminen ei tee asioita ehkä järkevästi, sulkee vaikka voipaketin jotenkin oudosti tai jotain (vain esimerkki tyypillisestä pikkuasiasta) mutta en sano siitä toiselle koska MITÄ VÄLIÄ. raivostuttavaa. jokaisella on omat tapansa tehdä ja tuollainen asia on ihan mitättömyys, miksi arvostella toista jatkuvasti. jos toinen haluaa rikkoa sääntöä ja mennä sen suojatien yli niin oma on asiansa. jos toinen leikkaa tomaatin sinulle erikoisella tavalla niin entä sitten. en koskaan kommentoi muiden valintoja noissa pikkujutuissa joten ehkä luulet että minua saa sitten kommentoida ja ohjata koko ajan.

Vierailija
13/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyys

Puhuu taukoamatta vaikka ei olisi mitään asiaa tai sanottava, turhanlätisijä siis

Laiskuus

"Masentuneisuus" ja sen myötä minkään tekemättömyys

Vierailija
14/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuo "moraalisuus" liittyy vielä siihen että jotkut kokee tietyt asiat aina velvollisuudekseen. vaikea keksiä esimerkkiä. mutta jos jossain taloyhtiön pihalla on vaikka koirankakka tämä velvollisuudentuntoinen ihminen tomerasti soittaa heti isännöitsijälle ja hoitaa.

itse kävelisin koirankakan ohi ja unohtaisin asian sekunnissa.

Vierailija
15/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 10:16"]ja tuo "moraalisuus" liittyy vielä siihen että jotkut kokee tietyt asiat aina velvollisuudekseen. vaikea keksiä esimerkkiä. mutta jos jossain taloyhtiön pihalla on vaikka koirankakka tämä velvollisuudentuntoinen ihminen tomerasti soittaa heti isännöitsijälle ja hoitaa.

itse kävelisin koirankakan ohi ja unohtaisin asian sekunnissa.
[/quote]

eikä tässäkään siis muu ärsytä kuin että nämä tomerat arvostelevat ihmisiä joita ei kiinnosta joku koirankakka niin paljoa.

16/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On inhimillistä, että toisten ihmisten käytös tai olemus ottaa ajoittain aivoon ilman varsinaista syytä. On kuitenkin hyvä kysyä, mistä tämä ärsytys kertoo ja kertooko se itse asiassa enemmän ärsytyksen kohteen ominaisuuksista vai omista ominaisuuksistani.

Usein on niin, että omat torjutut piirteet ärsyttävät, kun ne tulevat ilmi toisessa. Perfektionistia ärsyttää huolimaton ihminen, koska hän ei itselleen salli huolimattomuutta. Vasta eronnutta ärsyttää rakastuneiden 'vaaleanpunainen imelyys' koska hän on vielä itse keskellä eron kipua. Kun ajattelet, mikä toisissa rasittaa, voit samalla kysyä itseltäsi, miten hoidat tunteesi niin, etteivät ne vie liikaa energiaa - mitä sinun itse asiassa pitäisikin kohdistaa omaan itseesi.

Mitä mieltä?

Vierailija
17/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielisyys on ehkä vastenmielisin luonteenpiirre. Sellanen nokka pystyssä omahyväsen näköisenä koko ajan. "Ah olen niin kaunis ja ihana". Olen miettiny monesti miksi inhoan tota piirrettä niin paljon ja todennut että johtuu varmaan siitä, että itseltäni tämä piirre puuttuu täysin. Olen luonteeltani liikaa ovimatto. Kotona on aina opetettu, että ei saa olla ylpeä ja pitää koko ajan varoa, ettei vaan suututa ketään. 

Vierailija
18/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-jyrkkyys ja ehdottomuus, mustavalkoisuus
-itsekeskeisyys
-pessimistisyys
-tuomitsevuus
- negatiivisuus
-ailahtelevaisuus
-narsistisuus
-omahyväisyys