Jutan GFG-ruokavalio ja ei pysty syömään maitotuotteita??
haluaisin kokeilla mutta refluksitaudin vuoksi minulle ei sovi rahkat tai raejuusto tai vastaavat oikein missään muodossa. :( millä voisin korvata ne, vai pitääkö unohtaa koko ruokavalio? Kiitos avusta!
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 07:37"]Liittymällä Fitfarmiin ja ostamalla esim superdieetin saa sieltä ohjeet miten korvata tuotteet.
[/quote]
Tiedän. Valitettavasti joka penni on tiukassa, olen työtön kolmen lapsen yh joten ihan ilman lisämaksuja pitäisi saada painoa pois. :( mitat 167/87. Ap
No sitten korvaat ne jollain. Soijatuotteilla tms. Katsot että saat suurinpiirtein samat määrät proteiinia, rasvaa ja hiilareita.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 07:39"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 07:37"]Liittymällä Fitfarmiin ja ostamalla esim superdieetin saa sieltä ohjeet miten korvata tuotteet. [/quote] Tiedän. Valitettavasti joka penni on tiukassa, olen työtön kolmen lapsen yh joten ihan ilman lisämaksuja pitäisi saada painoa pois. :( mitat 167/87. Ap
[/quote]
Itselläkin raha tiukassa, mutta halu ja tahto laihtua kova. Se 49e oli pieni sijoitus omasta terveydestä. Ja saada painoa alas.
Mulle laadittu oma ohje allergiat ja muut huomioiden. Mä maksoin, että sain.
kirjoita googleen miten korvata maitotuotteet. Sieltä löytyy :-)
Jos sulla on se ruoka+liikunta ohje niin haet vaan samat ravintoaineet sisältävät vaihtoehdot.
Kuka hullu nyt edes syö maitotuotteita sitä määrää mitä nuo dieetit ohjeistaa? Kalsiumit ja protskut saa laadukkaammistakin lähteistä.
Liittymällä Fitfarmiin ja ostamalla esim superdieetin saa sieltä ohjeet miten korvata tuotteet.