Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä ollut 4 naista, kaikilla siniset silmät, vaaleat hiukset ja vaalea iho

Vierailija
06.11.2021 |

Kiinnitin tähän huomiota, onko pelkkää sattumaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on tosi kaunis yhdistelmä, vanha kunnon Elovena. Mut voi olla että hän tykkää vaaleahiuksisista sinisilmistä.

Ennen kuin joku sanoo ”kaikki suomalaisnaisethan on tollaisia” niin enemmistöllä on kyllä vaaleanruskeat hiukset.

Vierailija
2/10 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun unelmanaisella on taivaansinisen väriset suuret silmät ja luonnostaan paksu vaalea tukka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies rakastuu nimenomaan naisen ulkonäköön. Tätä mieltä.

Vierailija
4/10 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies rakastuu nimenomaan naisen ulkonäköön. Tätä mieltä.

Ei vaan ihastuu ulkonäköön ja rakastuu luonteeseen.

Vierailija
5/10 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaikilla naisilla on ollut vihreät silmät.

Vierailija
6/10 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toihan on tosi kaunis yhdistelmä, vanha kunnon Elovena. Mut voi olla että hän tykkää vaaleahiuksisista sinisilmistä.

Ennen kuin joku sanoo ”kaikki suomalaisnaisethan on tollaisia” niin enemmistöllä on kyllä vaaleanruskeat hiukset.

Kaikkialla Pohjoismaiden ulkopuolella suomalaisten mielestä vaaleanruskeat hiukset ovat blondeja. Jopa Jenkeissä ja s

Saksassa olen vaaleaihoisten ihmisten kuullut useamman kerran sanovan ihmisiä, joilla on tuonväriset hiukset blondeiksi.

Vierailija
7/10 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on RASISTTITIIIII

Vierailija
8/10 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun unelmanaisella on taivaansinisen väriset suuret silmät ja luonnostaan paksu vaalea tukka

Ja mun unelmamiehellä.

Vierailija
9/10 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kans blondeista miehistä, mun molemmat miehet on olleet vaaleahkoja ja vihreäsilmäisiä. 

Vierailija
10/10 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sattumaa.

Itselläni suurin osa naisista, urheilullisia joilla pitkät tummat hiukset. Ja nykyään monta vuotta ollut vaimokin täyttää nämä "kriteerit". Tietysti seassa ollut joskus vaaleitakin. Ulkonäköön kiinnitetään huomiota ensin, tietenkin sen jälkeen on sitten paljon, paljon muutakin.

Ps. Itse olen iso, lihaksikas mies. Tämä on ollut vaimoni maku aina. Joten useimmilla on joku tyyppi (ja sitten tietenkin se poikkeus vahvistaa säännön.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi