Pitäisikö Jenni vartiaisen ja Cheekin hankkia lapsia?
Täällä on jo ketjut Jenniä vihaavista naisista ja Cheekiä vihaavista miehistä. Entä jos nuo vihatut laulajat pariutuisi keskenään ja hankkisi lapsia? Olisiko se rodun jalostusta?
http://is13.snstatic.fi/img/658/1288626706085.jpg
http://distilleryimage3.ak.instagram.com/fbdcb08a4e3111e3aebc12b0053a3b07_8.jpg
Kommentit (16)
Cheekki on niin lyhyt, ettei hänen lisääntymisensä kohdalla voida puhua rodunjalostuksesta.
Veikkaampa ettei Jenni aio hankkia lapsia, tai ei pysty saamaan niitä omia. Päätellen Seuran haastattelusta. Olisi hankkinut Jukan kanssa jos olis halunnut.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:51"]Veikkaampa ettei Jenni aio hankkia lapsia, tai ei pysty saamaan niitä omia. Päätellen Seuran haastattelusta. Olisi hankkinut Jukan kanssa jos olis halunnut.
[/quote] mieli voi muuttua vielä myöhemmin. -ex vela
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:53"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:51"]Veikkaampa ettei Jenni aio hankkia lapsia, tai ei pysty saamaan niitä omia. Päätellen Seuran haastattelusta. Olisi hankkinut Jukan kanssa jos olis halunnut. [/quote] mieli voi muuttua vielä myöhemmin. -ex vela
[/quote]
Ei Jenni hanki lapsia niin kauan kuin uraa riittää. Ei voi vauvan kanssa kiertää Suomea keikkabussissa ja jakaa pesää faneille.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:43"]
Cheekki on niin lyhyt, ettei hänen lisääntymisensä kohdalla voida puhua rodunjalostuksesta.
[/quote]
Olisiko kyse rodunlahotuksesta?
Kieltämättä sopisivat yhteen. Voisivat kilpaa peilailla itseään. Molemmat tuntuvat olevan ulkonäön suhteen tarkkoja.
Ei pitäisi keskenään. Jenni on mun tulevien lasten äiti.
Kaikki homouteen liittyvät kommentit kadonneet:D hmmm...
Pitäisi tietenkin ja ylipäätään olla yhdessä, molemmat ovat kokkareita, molemmilla on samanlainen julkisuusimago: viileä ja pidättyväinen. Molemmat ovat sanoneet tasan saman lauseen "mun tavoite on ollut jonain päivänä olla Suomen suosituin artisti." Voisivat hankkia pojan ja tytön ja laittaa heille nimeksi Jere ja Janni.
Pitäisi tietenkin ja ylipäätään olla yhdessä, molemmat ovat kokkareita, molemmilla on samanlainen julkisuusimago: viileä ja pidättyväinen. Molemmat ovat sanoneet tasan saman lauseen "mun tavoite on ollut jonain päivänä olla Suomen suosituin artisti." Voisivat hankkia pojan ja tytön ja laittaa heille nimeksi Jere ja Janni.
Oonko mä nyt ihan hakoteillä vai eikö Cheek ole itse sanonut ettei voi saada lapsia?
kyllä