Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuntoni on romahtanut tämän koronan aikana täysin

Vierailija
06.11.2021 |

Kävin pitkästä aikaa pelaamassa koripalloa harrasteryhmässäni, mutta meinasin kuolla kentälle kun kunto yksinkertaisesti loppui kesken. Olin aivan loppu ja minulla ei ollut yhtään hyvä olo pelin jälkeen. Ennen koronaa jaksoin pelata ihan eri tavalla, tuli mukava kevyt hiki ja fiilis oli aina upea pelin jälkeen. Nyt on nivelet ja lihakset kipeänä ja huono olo. Olen siis ihan romuna, vaikka en ole lihonut tai mitään. Täytyy kai aloittaa harjoittelu ihan alusta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti monella kun vähän väliä on kaikki harrastaminen kielletty...

Vierailija
2/5 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeily ja yleinen aktiivisuus oman kunnon hoidossa ei ole kielletty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenkkeily ja yleinen aktiivisuus oman kunnon hoidossa ei ole kielletty.

Toki, mutta moni haluaa sellaista sosiaalista urheilua, joukkuepelejä, jotka ovat olleet koronan aikana pannassa. 

Vierailija
4/5 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi johtua rokotteestakin. Itselläkin oli nivelet tosi pitkään hirveän kipeät ja kivun lakattuakin tosi herkät ärtymään. Rankempaa liikuntaa en ole tosin rokotteiden jälkeen uskaltanut harrastaakaan, kun jo kauppakassien kantaminen kolmanteen kerrokseen ärsyttää olkapäitä liikaa.

Mutta juu, yleisesti ottaen varmaan korona on läskistyttänyt kansaa miljoonilla kiloilla. :)

Vierailija
5/5 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kunto laskee jos ei liikuntaa harrasta. Pian sen kuitenkin saa takaisin kun taas alkaa liikkumaan.