Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kaipaan apua!

Vierailija
19.01.2015 |

Mun pitää tehdä tän kuun loppuun mennessä mun kotikaupungin lehteen kolumni. Tässä jo viikon yrittänyt keksiä aihetta, mutta mitään en ole saanut aikaiseksi. Tarvitsisin siis aiheen keksimiseen apua! Ja muistakaa ajatella näin: "Olisiko itsestäni mielenkiintoista lukea tästä aiheesta?" :)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Villit internetpalstat"

Vierailija
2/12 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaneen vuoden uudet harrastukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:01"]

Pitäskö meidän kirjoittaakin se täällä sulle valmiiksi?

[/quote]

Ei sen kirjoittaminen minulle mikään ongelma ole, aiheen keksiminen on vain tuottanut vaikeuksia, sillä haluaisin kirjoittaa jotain omaperäistä, vaikka ehkä aiheen etsiminen keskustelupalstoilta ei ole kovinkaan omaperäistä .. :D
[/quote]
Älä lähde tavoittelemaan omaperäisyyttä, jollei se tule itsestäsi ilman yrittämistä. Varmin keino epäonnistua on yrittää liikaa.
Valitse joku paikallinen puhuttava aihe ja perehdy siihen hyvin, tutki nettiä ja juttele ihmisten kanssa.
[/quote]

Totta, tuo on ollut minulla jo kauan ongelma, yritän aina liikaa. Ehkä pitäisi välillä siirtää ajatukset muualle ja käsitellä asiaa sitten uudelleen

Vierailija
4/12 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta riittää että kattelet vähän näitä otsikoita mitä tällä palstalla on :D luulis jotain poikivan.

Vierailija
5/12 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita jostain itsellesi tärkeästä asiasta. Sellaisesta, johon sinulla on jotain sanottavaa. Muuten et saa siihen mitään mielenkiintoista näkökulmaa.

Vierailija
6/12 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/12 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuun puolessa välissä ei parempaa kolumnin aihetta voi olla kuin "Koko vuoden elämäntaparemontti ja kuinka tein sen kahdessa viikossa."

Vierailija
8/12 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:01"]

[/quote]

Ei sen kirjoittaminen minulle mikään ongelma ole, aiheen keksiminen on vain tuottanut vaikeuksia, sillä haluaisin kirjoittaa jotain omaperäistä, vaikka ehkä aiheen etsiminen keskustelupalstoilta ei ole kovinkaan omaperäistä .. :D

Vierailija
9/12 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:08"]

Tammikuun puolessa välissä ei parempaa kolumnin aihetta voi olla kuin "Koko vuoden elämäntaparemontti ja kuinka tein sen kahdessa viikossa."

[/quote]

Hahah, tuostahan saattaisi saada aika hauskan tekstin! :)

Vierailija
10/12 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Julkinen onanointi parvekkeella villisti kiljuen keskiluokkaistuneessa yhteiskunnassa"

Vierailija
11/12 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koston mentaliteetti

Vierailija
12/12 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:01"]

[/quote]

[/quote]
Älä lähde tavoittelemaan omaperäisyyttä, jollei se tule itsestäsi ilman yrittämistä. Varmin keino epäonnistua on yrittää liikaa.
Valitse joku paikallinen puhuttava aihe ja perehdy siihen hyvin, tutki nettiä ja juttele ihmisten kanssa.