Koronarokottamaton: Uskallatko kertoa muille, ettet ole ottanut rokotetta?
Esim. työkavereille yms. vai pelkäätkö saavasi vihaista palautetta tai tuomitsevia kommentteja?
Kommentit (9)
En. Ihmiset ovat aivan hysteerisiä.
Teini otti ensimmäisen mutta kun perehtyi vaaroihin, ei ottanut toista. En uskalla kertoa edes äidilleni, joka on melko kriittinen. Siskoni on hysteerinen, joten en sano mitään ettei välit mene.
No mielipiteitä on monia, mutta minä en paheksu millään tavalla niitä ketkä eivät ole ottaneet rokotetta. Jokaisella täytyy olla oikeus päättää asiasta itse eikä ole oikein, että rokottamattomuudesta tulisi jotain seuraksia. Itse olen ottanut 2 rokotetta ja otan varmaan vielä lisääkin jos tulee tarvetta/annetaan ottaa.
Meillä on 3 perhettä "ydinperheinä", eikä kukaan ole ottanut rokotuksia.
Sanon aina että olen ottanut rokotteeni.
Ei aiheesta tule muuta keskustelua.
Niin ja olenhan minä ottanut jokaisen rokoteohjelmassa olevan rokotteen, viimeisin saatu rokote tuli olkapäähän 15 vuotta sitten armeijassa.
Eräällä tutulla on somessa kuva jossa paidassaan lukee "vaxxed". Siitä tulee kuva että olisi rokotettu. Eikä kukaan kyseenalaista. On tosi hauskaa.
Minun lähipiirissäni taas on niin paljon kiihkoilijoita että hyvä että uskaltaa kertoa että olen ottanut rokotteet.
Kerron kaikille aivopestyille hölmöille. Huvittavaa kun eräskin nainen kertoi olleensa pari vuotta eristyksissä ja tulleensa nyt viihteelle. Lähti äkkiä kun sanoin etten todellakaan ota piikkiä.
Ei uskoisi miten helppoa on ihmisten ajatuksia hallita, mutta se on.
Miettikää eristyksissä kämpässään. Nyt huumaantuneena eli "vapauttaan" 🥱😆
Ainoastaan ihminen joka seuraa mediaa kokee tarvetta koronarokottaa itseään.
Onneksi on ihmisiä, jotka eivät lue uutisia koskaan. Heiltä kun kysytään oletko rokotettu niin ihmettelevät että ai mitä varten?
Onnekas on ihminen joka ei lue hysteriamediaa. Hän elää ihan eri todellisuutta, parempaa todellisuutta.
Tottahan toki. Oon tunnettu kusipää.